تلفن: (30 خط)87700627-021

رانا کیمیا فام | تولید کننده انواع رنگ و پوشش های صنعتی

 

رنگ استخری پایه حلال جزو پرطرفدارترین محصولات رنگی

رنگ استخری پایه حلال جزو پرطرفدارترین محصولات رنگی

رنگ استخری پایه حلال جزو پرطرفدارترین محصولات رنگی

  |   مقالات   |   بدون دیدگاه

رنگ استخری پایه حلال به واسطه ویژگی های ساختاری منحصر به فردی که دارد جزو اولین گزینه ها در فرایند خرید متقاضیان انواع رنگ استخری می باشد. این محصولات رنگی معمولاً با رقیق کننده های صنعتی مخلوط می شوند تا بتوانند به آن ویسکوزیته ایده آل برسند و قابلیت اجرا روی سطح را داشته باشند.

با توجه به انعطاف پذیری بالایی که این رنگ ها در حالت مرطوب دارند به خوبی می توانند یک آب بندی کامل و ایده آلی را در سطح استخر ایجاد کنند به طوری که ذره ای از آب استخر به بافت زیرین کف و دیواره ها نفوذ نکند. در ادامه مقاله جزئیات بیشتری را از این رنگ ها مطرح می‌کنیم.

ویژگیهای رنگ استخری پایه حلال

  • اگر پس از مدتی رنگ استخری پایه حلال در سطح خود دچار آسیب شوند می توانید به راحتی به ترمیم ناحیه آسیب دیده بپردازید.
  • قابلیت استفاده در استخرهای روباز و سرپوشیده را دارند و محدودیتی در به کار بردن آنها در محیط های مذکور وجود ندارد.
  • علاوه بر بهداشت بالای رنگ ها از مقاومت ساختاری بالایی برخوردار هستند. در نتیجه با اعمال این رنگ می توانید تا چندین سال بدون پوشش مجدد از استخر خود استفاده کنید.
  • فرآیند اجرای چندان پیچیده ای ندارند لذا در کوتاه‌ترین زمان می توانید مساحت گسترده ای از استخرهای خود را رنگ آمیزی کنید.
  • اگر آب و هوای محیط مساعد و گرم باشد ده دقیقه پس از اجرای اولیه به مرحله خشکی سطحی می رسند. اما اگر می خواهید فرآیند خشک شدن رنگ کاملاً اتفاق بیافتد بهتر است سه تا چهار روز صبر کنید و سپس استخر خود را از آب پر کنید.

ویژگیهای رنگ استخری پایه حلال

مدت ضمانت رنگ استخری پایه حلال

یکی از موضوعاتی مهمی که مشتریان در زمان خرید رنگ استخری پایه حلال مطرح می‌کنند این است که آیا پوشش رنگ مورد نظر دارای ضمانت می باشد یا خیر؟ در ارتباط با این موضوع باید بگوییم که نتیجه مطلوب بعد از فرایند پوشش دهی یک سطح بستگی به چند عامل مهم دارد. این عامل ها شامل کیفیت خود رنگ و همچنین نوع اجرا است. با توجه به تکنولوژی های پیشرفته ای که در حوزه تولید رنگ در عصر حاضر وجود دارد معمولا اکثر رنگ ها از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند.

اما آنچه که باعث دگرگونی نتیجه رنگ آمیزی می شود نوع اجرای شما خواهد بود. در واقع اگر در حوزه اجرا کوچکترین نقص یا کم کاری اتفاق بیافتد شما نمی توانید آن کیفیت مطلوبی که از رنگ انتظار دارید دریافت کنید. به همین دلیل اگر می خواهید که یک ضمانت اجرایی در مورد رنگ استخری پایه حلال داشته باشید بهتر است اجرای آن ها را به دست تکنسین های با تجربه بسپارید.

در آن صورت میتوانید انتظار ماندگاری یک بازه زمانی چند ساله را برای این نوع رنگ داشته باشید. اگر این رنگ ها بدون الیاف فایبرگلاس اجرا شوند معمولا ماندگاری آنها حدود ۴ سال می باشد. اما اگر همراه با الیاف فایبرگلاس به اعمال آنها بپردازید می‌توانید تا ۱۰ سال نیز شاهد دوام این پوشش ها باشید. البته این رقم در مورد سایر انواع عایق رطوبتی نیز می تواند صدق کند.

نحوه اجرای رنگ استخری

برای اینکه بتوانید در فرآیند اجرای رنگ استخری پایه حلال بهترین عملکرد را داشته باشید بهتر است در ابتدای کار یک آماده سازی به نسبت جزئی را انجام دهید. این آماده سازی می تواند شامل رفع نقص و خوردگی های سطح بستر و همچنین پاکسازی گرد و غبار یا چربی های موجود در کف استخر باشد. با انجام زیرسازی ها کیفیت اجرای رنگ چندین برابر خواهد شد. در اکثر پروژه های رنگ آمیزی استخر ترجیح بر این است که از پرایمرهای مخصوص نیز استفاده شود.

این رنگ ها جزو مواد آغازین محسوب می‌شوند و قبل از پوشش اصلی بر روی سطح کف و دیوار استخر قرار می گیرند. پرایمرها اصولا شدت چسبندگی رنگ رویه را افزایش می دهند و یک سطح هموار و یکدستی را به وجود می آورند. بعد از اینکه مراحل پرایمر زنی به پایان رسید نوبت به استفاده از رنگ استخری میرسد.

همانطور که گفته شد شما می توانید رنگ استخری پایه حلال را همراه یا بدون فایبرگلاس استفاده کنید. اما اگر قصد استفاده از پوشش فایبرگلاس را دارید لازم است که در دو مرحله مراحل رنگ آمیزی را ادامه دهید. ابزار و تجهیزاتی که می توانید استفاده کنید دستگاه ایرلس میباشد.

نحوه اجرای رنگ استخری

افزایش پاکیزگی و بهداشت سطح با استفاده از رنگ استخری

بهداشت استخر جزو اولویتهای هر فردی محسوب می‌شود. در واقع زمانی که شما می خواهید از استخر خود استفاده کنید قبل از هرچیز از پاکیزه بودن آن مطمئن می‌شوید و سپس وارد آن خواهید شد. رنگ استخری جزو المان هایی است که می تواند تا یک حد بسیار بالایی باعث افزایش بهداشت و پاکیزگی سطوح دیواری و کف استخر شود. بنابراین اگر شما بتوانید از رنگ با کیفیت در استخر خود استفاده کنید قطعا به تمیز نگه داشتن آن کمک بسیار زیادی کرده اید.

رنگ استخری پایه حلال به واسطه نوع فرمولاسیونی که دارد محل تجمع باکتری ها و قارچ های بیماری زا نیست. در واقع پایه حلال بودن این رنگها عاملی خواهد بود تا هیچ نوع میکروب یا آلودگی های آسیب‌زننده در سطح استخر توان رشد نداشته باشند. از طرفی با توجه به آن که محیط استخر همواره مرطوب می باشد اما اگر شما از رنگ استخری پایه حلال استفاده کنید در طولانی‌مدت شاهد رشد جلبک ها و خزه ها در بستر دیوار استخر نخواهید بود.

اقتصادی بودن رنگ استخری پایه حلال

از مزیت های مهمی که باعث میشود رنگ استخری پایه حلال همواره فروش بالایی داشته باشد اقتصادی بودن آن است. در واقع مواد اولیه و همچنین تولید داخلی این نوع از رنگ ها باعث شده است تا قیمت آنها متعادل باشد. بنابراین تفاوتی ندارد که مساحت استخر شما تا چه حد وسیعی می باشد چرا که قیمت مناسب آن ها باعث می شود تا شما بتوانید یک حجم گسترده از این رنگ ها را خریداری کنید.

اقتصادی بودن رنگ استخری پایه حلال

مشاوره قیمت و خرید انواع رنگهای استخری از شرکت رانا کیمیا فام

در شرکت رانا کیمیا فام علاوه بر رنگ استخری پایه حلال حجم گسترده‌ای از رنگ استخری پایه آب نیز تولید می شود. بنابراین شما می توانید متناسب با نیاز خود و اینکه در چه نوع سطحی می خواهید این رنگها را اعمال کنید به خرید آنها بپردازید. البته کارشناسان ما اطلاعات مفیدی در مورد قیمت و همچنین جزئیات فنی این رنگ ها به شما ارائه می دهند تا بتوانید بهترین تصمیم را در انتخاب رنگ مورد نظر خود داشته باشید.

بدون دیدگاه

متاسفانه فرم دیدگاه بسته شده است.