تلفن: (30 خط)87700627-021

رانا کیمیا فام | تولید کننده انواع رنگ و پوشش های صنعتی

 

رنگ صنعتی پودری

رنگ صنعتی پودری

رنگ صنعتی پودری

  |   مقالات   |   بدون دیدگاه

رنگ صنعتی پودری برای اولین بار در اوایل دهه پنجاه میلادی در کشور آمریکا تولید شد و مورد استفاده افراد بسیاری قرار گرفت. این رنگ ها شامل رنگدانه ها، رزینه ها و افزودنی های دیگر می باشد.

رنگ صنعتی را می توانید بر روی سطوح مورد نظر خود پخش کنید. ذراتی که در این رنگ وجود دارد باردار می شوند و به همین دلیل لایه نازک چسبناکی را روی سطح مورد نظر به وجود می آورند. ذراتی که در رنگ پودری وجود دارد قابلیت چسبندگی بسیاری دارند و به همین دلیل به خوبی می توانند پوششی سخت و بادوام را روی سطح مورد نظر به وجود بیاورند.

ذرات رنگ پودری که به فلز چسبیده می شود در کوره های مخصوصی که تا 200 درجه سانتی گراد پخت می شوند قابلیت چسبندگی بسیاری دارد. رنگ صنعتی و یا همان رنگ صنعتی پودری به خوبی می تواند سطحی یکدست، مقاوم و ضخیم را روی فضای مورد نظر به وجود آورد.

نتیجه کاری که از رنگ صنعتی و یا رنگ پودری می توانید مشاهده کنید بسیار عالی می باشد، در اصل ذراتی که در این رنگ وجود دارد در برابر مواد شیمیایی، پوسته شدن، خراش و … مقاومت بسیار عالی دارند و به همین دلیل به آنها رنگ صنعتی هم می گویند.

جهت مشاهده رنگ های صنعتی رانا کیمیا فام کلیک کنید.

کیفیت رنگ صنعتی پودری :

از آنجایی که این رنگ ها به صورت مایع نمی باشند، بسیاری از افراد به دلیل استفاده آسان از آنها استفاده می کنند. رنگ هایی که در این نوع رنگ وجود دارد بسیار متنوع می باشد و به همین دلیل شما می توانید هر رنگی را که مایل می باشد را انتخاب کنید.

کیفیت و ماندگاری که در رنگ صنعتی وجود دارد بسیار بالا می باشد، چرا که به راحتی روی قطعات مورد نظر شما چسبیده می شود و رنگ آنها را بسیار زیباتر می کند، رنگ بندی متنوع آن موجب شده است که بسیاری از افراد از آن برای رنگ کردن مکان های مورد نظر خود استفاده کنند.

یکی از نکات مهمی که در مورد رنگ صنعتی پودری باید بدانید این است که این رنگ ها کاملا خشک هستند و به صورت مستقیم روی سطح مورد نظر شما پاشیده می شوند. از آنجایی که رنگ صنعتی هیچ گونه حلالی ندارد برای محیط زیست هم بسیار عالی می باشد و به آن آسیبی وارد نمی کند.

رنگ صنعتی پودری

مزایای استفاده از رنگ صنعتی پودری :

استفاده کردن از رنگ صنعتی پودری مزایای بسیاری دارد و به همین دلیل بسیاری از افراد از رنگ صنعتی استفاده می کنند . در ادامه برخی از مزایای رنگ پودری را بیان می کنیم تا آشنایی بیشتری با آن داشته باشید.

  1. هیچ گونه فلزات سنگینی در آن وجود ندارد و به همین دلیل این رنگ یکی از رنگ ها غیر سمی به شمار می رود.
  2. بخارات مضر و حلال ها در این رنگ وجود ندارد، به همین دلیل به محیط زیست هیچ آسیبی وارد نمی شود.
  3. از آنجایی که هیچ گونه حلالی در این رنگ ها وجود ندارد بیماری ها تنفسی و عفونت های ریوی را بسیار کاهش داده است.
  4. ضریب ایمنی که در این رنگ وجود دارد نسبت به رنگ های مایع بسیار بالاتر می باشد، برخی از رنگ های مایع بسیار خطرناک می باشند و موجب آتش سوزی می شوند، در صورتی که این رنگ ها به هیچ عنوان آسیبی به طبیعت وارد نمی کنند.
  5. استفاده کردن از رنگ صنعتی پودری بسیار آسان می باشد و به همین دلیل برای استفاده کردن از آن نیازی به آموزش ندارید.
  6. از آنجایی که استفاده کردن از این رنگ ها بسیار آسان می باشد شما می توانید در زمان خود صرفه جوی کنید و به همین دلیل سرعت کارهای شما بسیار بیشتر می شود.
  7. استفاده کردن از این رنگ ها به صورت 95 درصد می باشد، چرا که به راحتی بعد از آن هم مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین می توانید آن را بازیافت کنید.
  8. یکی از مهمترین ویژگی هایی که رنگ صنعتی دارد و بسیاری از افراد به دلیل همین ویژگی و مزایا از آن استفاده می کنند این است که، طول عمر قطعاتی که با رنگ پودری رنگ می شوند، بسیار بالاتر می رود، چرا که ذرات مورد استفاده در این رنگ در برابر مواد شیمیایی و مکانیک مقاومت بسیاری دارد.

مقالات زیر میتواند برای شما مفید باشد :

بدون دیدگاه

متاسفانه فرم دیدگاه بسته شده است.