تلفن: (30 خط)87700627-021

رانا کیمیا فام | تولید کننده انواع رنگ و پوشش های صنعتی

 

فروش عایق رطوبتی سنگ نما، مستقیم از تولیدی، قیمت ارزان

فروش عایق رطوبتی سنگ نما، مستقیم از تولیدی، قیمت ارزان

فروش عایق رطوبتی سنگ نما، مستقیم از تولیدی، قیمت ارزان

  |   مقالات   |   بدون دیدگاه

فروشگاه   جهت دریافت لیست قیمت و مشاوره خرید عایق رطوبتی کلیک کنید   فروشگاه

نماهای سنگی جزو آسیب پذیرترین سطوحی هستند که می‌توانند در برابر رطوبت و شرایط جوی نامناسب ساختار خود را از دست بدهند. به همین دلیل لازم است که پس از اتمام ساخت و ساز ساختمان به منظور حفاظت فیزیکی بیشتر از یک عایق رطوبتی سنگ نما استفاده کنید. این کار برای شما بسیار سودمند و حیاتی خواهد بود.

چرا که در دوره‌های زمانی بعد مجبور نخواهید بود هزینه های زیادی برای تعمیر و اصلاح بافت های آسیب دیده صرف کنید. چرا که سطح سازه با یکبار اجرای عایق رطوبتی نمای ساختمان تا چندین سال ایمن و پایدار خواهد بود. اینکه عایق رطوبتی روی سنگ دقیقاً چه ویژگی‌ها و ساختاری دارد در ادامه مقاله در مورد آن صحبت می‌کنیم.

ویژگی های ساختاری عایق رطوبتی سنگ نما

عایق رطوبتی سنگ نما بر اساس تکنولوژی نانو فرموله شده است. بنابراین می‌تواند یک خاصیت آب گریزی ایده آلی را بر روی سطوح سنگی ایجاد کند. معمولاً از ذرات سیلان ضد آب برای تکمیل ساختار این محصول استفاده می‌شود. این نوع عایق قابلیت آن را دارد که در ابعاد نانومتری مانع نفوذ سیالات به بافت داخلی سازه شود. علاوه بر رطوبت می‌توانند در برابر گرد و غبار و آلاینده های ریز نیز مقاومت خوبی از خود نشان دهند.از طرفی مواد و ترکیبات شیمیایی نیز در صورت تماس با سطح باعث آسیب فیزیکی غشاء رنگ نمی شود.

نماهای سنگی با پذیرش این عایق دچار تغییر رنگ، شوره، خوردگی، وجود کپک و مواردی از این قبیل نخواهند شد. شما می‌توانید عایق رطوبتی سنگ نما را بر روی سنگ های طبیعی و مصنوعی اجرا کنید.ابزارهای پیچیده ای برای اجرا نیاز نیست بلکه شما می‌توانید با انواع قلم مو و غلطک نیز به اجرای عایق بپردازید. علاوه بر این سازگاری خوبی با دستگاه های اسپری نیز دارند.

عایق رطوبتی سنگ نما با آماده سازی سریع و آسان

کاربردهای دیگر عایق رطوبتی سنگ نما

همانطور که از نام عایق رطوبتی سنگ نما مشخص است چسبندگی خوبی بر روی سطوح سنگی دارند. اما آیا فقط برای سنگ های طبیعی کاربرد دارند یا اینکه می‌توان آنها را روی سطوح دیگر نیز اجرا کرد. به دلیل آنکه این عایق رطوبتی به صورت بی رنگ فرموله شده است. در نتیجه بر روی سنگ مرمر، گرانیت و تراورتن قابل اجرا است. شفاف بودن این عایق زیبایی آن را افزایش می‌دهد. به طوری که می‌تواند بر روی سنگ های غیر طبیعی و صنعتی نیز عملکرد ایده آلی داشته باشد.

مزیت های عایق رطوبتی سنگ نما

  • عایق رطوبتی سنگ نما باعث تغییر ظاهر نمای سنگ نمی شود. بلکه برعکس زیبایی سطح کار را نیز افزایش می‌دهد.
  • برای آب بندی سنگ نما فرآیند سهل و آسانی را در پیش دارید. از طرفی برای افزایش سرعت پوشش دهی می‌توانید از اسپری های رنگی نیز استفاده کنید.
  • گیرایی بسیار قوی دارند و با چسبندگی بالای خود تا چندین سال بدون تغییر بر روی سطوح سنگی باقی می‌مانند.
  • باعث عدم جذب آلاینده‌ها و غبارات محیط و پاکیزه نگه داشتن نمای سازه می‌شوند.
  • خشک شدن سریع در مجاورت آب و هوای محیط
  • عاری از هرگونه ماده سمی و آسیب زا برای محیط زیست

عایق رطوبتی سنگ نما مقاوم در برابر عوامل محیطی

آماده سازی سطح کار پیش از اجرای عایق

برای اجرای عایق رطوبتی سنگ نما المان های متعددی را باید مد نظر قرار دهیم. اولین موضوع مرتبط با آماده سازی سطح کار است. بدون بسترسازی اولیه نمی‌توان انتظار چسبندگی خوبی داشت. نماهای سنگی مستعد جذب آلودگی‌ها و غبارات محیط هستند. بسیاری از ساختمان هایی که قدمت بالایی دارند قطعاً دچار سیاه شدگی، تغییر و کهنگی رنگ نما می‌شوند.

اگر می‌خواهید بر روی اینگونه سازه‌ها عملیات اجرای عایق رطوبتی سنگ نما را انجام دهید حتماً باید با مواد شوینده مخصوص ابتدا آلودگی‌ها و چربی‌ها را پاک کنید. با ایجاد یک سطح تمیز و بدون ناهمواری شرایط لازم برای اجرای عایق را فراهم کنید. اصولا آماده سازی سطح برای تمام پروژه‌ها از قبیل اجرای عایق رطوبتی مشکی بام و همچنین عایق سفید بام و غیره وجود دارد.

مقاله پیشنهادی: عایق رطوبتی بی رنگ و شفاف مخصوص نماهای آجری و سنگی

نحوه اجرای عایق رطوبتی بر روی نماهای سنگی

بسیاری از پوشش های رنگی ساختمان به دلیل چند جزئی بودن یا ساختار خام خود نیاز به ترکیب یا رقیق سازی دارند. می‌توان به انواع رنگ های ساختمانی روغنی در این خصوص اشاره کرد که باید با حلال های شیمیایی ترکیب شوند. اما در مورد عایق رطوبتی سنگ نما این قاعده صدق نمی کند. یعنی نیاز به رقیق سازی ندارند و شما می‌توانید به راحتی آنها را با اسپری روی سطوح اجرا کنید. یکی از نکات بسیار مهمی که در زمان اعمال این عایق باید مد نظر قرار دهیم این است که نمی توان آن را به صورت چند لایه اجرا کرد.

بدان معنا که پس از اعمال اولیه و رسیدن به ضخامت مطلوب نیازی نیست مجدداً یک لایه دیگر اجرا کنید. زیرا در آن صورت کیفیت کار کاهش پیدا می‌کند. با یک بار اعمال می‌توان یک لایه حفاظتی ایده آلی به وجود آورد. زمانی که از غلتک‌ها و قلم موها استفاده می‌کنید حتماً باید از پخش شدن کامل عایق بر روی سطح اطمینان حاصل کنید. در مورد استفاده از دستگاه اسپری نیز این قاعده صدق می‌کند تا لایه ای یکدست و یکپارچه ای ایجاد شود.

عایق رطوبتی سنگ نما سازگار با دستگاه های اسپری

نکات مرتبط با نگهداری عایق

برای نگهداری از عایق رطوبتی لازم است یکسری موارد مهم را مد نظر قرار دهید تا از این طریق بتوان این مواد رنگی را برای مدت طولانی بدون آسیب دیدگی انبار کرد. این نکات شامل موارد ذیل است:

  • مراقب باشید محیط انبار کاملا خشک و بدون هیچگونه رطوبت باشد.
  • فضای مورد نظر باید کاملاً سرپوشیده و مواد عایق بدور از عوامل محیطی نظیر نور خورشید، گرد و غبار و غیره قرار گیرند.
  • دمای محیط بهتر است در یک حالت متعادل حفظ شود. عایق رطوبتی سنگ نما می‌تواند در دمای ۵ تا ۴۰ درجه سانتیگراد به همان کیفیت اولیه باقی بماند.
  • در فصول سرد دقت شود که عایق‌ها در معرض یخ‌زدگی قرار نگیرند.
  • اگر یک پروژه عایق کاری سنگ جدیدی پیش رو دارید حتماً بعد از استفاده جزئی از رنگ درب ظرف را مجدداً محکم کنید.
  • توجه داشته باشید که مدت انبار طولانی نباشد. در صورتی که موارد حفاظت فیزیکی به درستی انجام شود تا یک سال قابلیت مصرف دارند.

خرید متنوع ترین عایق های رطوبتی از شرکت رانا کیمیا فام

مشتریان گرامی برای خرید انواع عایق رطوبتی، رنگهای ساختمانی، پوشش های صنعتی، انواع کفپوش‌ها از قبیل پلی اورتان و کفپوش اپوکسی می‌توانند با شرکت رانا کیمیا فام تماس حاصل فرمایند. این شرکت تولیدی همواره پاسخگوی پروژه های رنگ آمیزی و پوشش دهی مختلف در هر حوزه ای است. کارشناسان ما در زمان فروش سعی می‌کنند اطلاعات جامع و کاملی به صورت یک مشاوره تخصصی ارائه دهند تا با آگاهی کامل به انتخاب رنگ های مورد نیاز خود و همچنین انواع عایق های رطوبتی بپردازید.

بدون دیدگاه

متاسفانه فرم دیدگاه بسته شده است.