تلفن: (30 خط)87700627-021

رانا کیمیا فام | تولید کننده انواع رنگ و پوشش های صنعتی

 

پخش عمده رنگ ساختمانی توسط بهترین تولید کننده

پخش عمده رنگ ساختمانی توسط بهترین تولید کننده

پخش عمده رنگ ساختمانی توسط بهترین تولید کننده

  |   مقالات   |   بدون دیدگاه

رنگ ساختمان کاربردهای بسیار زیادی دارند. در عصر حاضر موضوع دکوراسیون داخلی در سازه های مسکونی همواره مورد توجه قرار گرفته است. لذا نوسازی دیواره‌ها از جمله اولین اقداماتی است که در پیش گرفته می‌شود. بسیاری از شرکت های تولیدکننده که مسئولیت پخش عمده رنگ ساختمانی را بر عهده دارند همواره سعی می‌کنند پاسخگوی نیاز بازار و همچنین مشتریان باشند. لذا اگر به عنوان پیمانکار به دنبال رنگ های ساختمانی با کیفیت و با قیمت مناسب هستید پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را مطالعه فرمایید.

مزیت های فروش عمده رنگ ساختمان

فروش و پخش عمده رنگ ساختمانی مزیت های بسیار زیادی برای خریداران دارد. همانطور که می‌دانید قیمت خرید جزو اولین المان های مهم برای مشتریانِ محسوب می‌شود.اگر بخواهیم مقایسه اساسی میان خرید جزئی و عمده انجام دهیم تفاوت اصلی همان قیمت خرید است. معمولاً فروش های عمده به دلیل حجم گسترده ای که دارند با قیمت مناسب تر عرضه می‌شوند.

البته اگر به عنوان یک نمایندگی فعالیت دارید یا اینکه قصد شروع پروژه وسیعی را دارید نیاز به خرید عمده خواهید داشت. شرکت های تولید کننده که مستقیماً پخش عمده رنگ ساختمانی و دیگر پوشش های صنعتی را بر عهده دارند گزینه مناسبی برای خرید قلمداد می‌شوند. چرا که شما نه تنها یک خرید ایمن و استانداردی را انجام داده اید بلکه در پایان توانسته اید یک صرفه‌جویی اساسی در بودجه خود ایجاد کنید.

 

مزیت های فروش عمده رنگ ساختمان

 

آیا فروش رنگ ارزان به معنای کیفیت پایین است؟

پخش عمده رنگ ساختمانی با قیمت مقرون به صرفه و ارزان به معنای کیفیت پایین نیست. پس این تصور که هر پوشش رنگی که دارای نازل ترین قیمت بود حتما کیفیت پایینی دارد به هیچ عنوان صحیح نیست. بسیاری از شرکت‌های تولید کننده الزامات کاری متعددی را دارند. در واقع آنها می‌خواهند با ایجاد جو رقابتی در بازار به جلب رضایت مشتریان بپردازند.

اولین اقدام مهم ارائه بهترین رنگ های ساختمان اما با قیمت مناسب و به نوعی ارزان است. تولیدکنندگان جدید به ناچار برای تبدیل شدن به یک برند اساسی نیاز به کنترل قیمت محصولات خود دارند. بنابراین اگر می‌بینید که یک برند معتبر برنامه فروش رنگ های خود را با پایین ترین قیمت در پیش گرفته است حتماً از آن استقبال کنید.

عدم محدودیت در پخش عمده رنگ ساختمانی

شرکت های تولید کننده بر اساس برنامه ریزی هایی که دارند حجم وسیعی از انواع رنگهای ساختمانی نظیر رنگ های روغنی، رنگ آکریلیک و غیره را تولید و بسته بندی می‌کنند. پس اگر شما مستقیماً در این گونه شرکت‌ها خرید خود را انجام دهید نباید نگران محدودیت حجم رنگ‌ها باشید. زیرا همانطور که از نام آن مشخص است شرکت‌ها به صورت پخش عمده با حجم بالا فروش خود را تکمیل می‌کنند.

در حال حاضر بهترین رنگ های ساختمانی از نوع روغنی و آکریلیک هستند که در روز آمار فروش بسیار بالایی را دارند. نقاشی ساختمان می‌تواند برای نمای داخلی و خارجی باشد. پس در زمان خرید رنگ‌ها باید ابتدا مشخص شود که می‌خواهید نمای بیرونی را پوشش دهی کنید یا اینکه قصد رنگ آمیزی داخل ساختمان مانند دیواره‌ها و سقف را دارید. فرمولاسیون این رنگ‌ها با یکدیگر متفاوت است.

 

عدم محدودیت در پخش عمده رنگ ساختمانی

 

سفارش و پخش عمده رنگ ساختمانی در سریعترین زمان

مراحل خرید، سفارش و پخش عمده رنگ ساختمانی غالباً در سریعترین زمان تکمیل می‌شود. کارشناسان حوزه فروش متناسب با نیاز مشتریان و پیمانکاران سعی می‌کنند برنامه ریزی های دقیقی را در پیش بگیرند. لذا هر مقدار حجمی که مد نظر شماست تا محل پروژه نقل و انتقال خواهد شد. معمولاً بسته بندی و تولید رنگ های ساختمانی با حجم بالا نسبت به نمونه های جزئی متفاوت است.

در مواردی ممکن است گالن های رنگی جایگزین محفظه های فلزی کوچک شود. معرفی محصولات با نظم بالا و ثبت سفارش همگی در یک مدت زمان کوتاه برای مشتریان انجام خواهد شد. شما تنها کافی است یکسری اطلاعات در مورد پروژه ای که در دست اجرا دارید ارائه دهید تا محاسبات اساسی در ارتباط با حجم رنگ مورد نیاز شما انجام شود.

عمده فروشی رنگ ساختمان در تهران

در استان تهران به دلیل پروژه های بسیار گسترده ای که برای ساختمان سازی وجود دارد طبیعتاً نیاز ویژه ای به رنگ های ساختمان است. البته در سایر استان‌ها نیز حجم فروش بسیار بالا است و نمی‌توان برتری خاصی را میان شهرهای مختلف در نظر گرفت. نمایندگی هایی که در قالب مرکز خرید رنگ ساختمان در تهران فعالیت می‌کنند محدودیتی از لحاظ پخش عمده رنگ ساختمانی ندارند. چرا که اغلب تولید کنندگان و شرکت های ساخت رنگ ساختمان در این محدوده قرار دارند.

بسیاری از مراکز فروش و شرکتهای تولید کننده در وب سایت خود در چارچوب یک نرم افزار اینترنتی میزان حجم رنگهای مصرفی را بر اساس متر مربع برای شما آماده سازی کردند. در نتیجه شما با وارد کردن مقدار رنگ های مورد نیاز متوجه خواهید شد که چند متر مربع از فضای کاری شما قابل پوشش دهی خواهد بود. البته اینها اطلاعات تئوری است. چرا که در روند کار به دلیل المان های مختلف مانند هدررفت رنگ، عدم اجرای صحیح و غیره ممکن است میزان مصرف افزایش پیدا کند.

 

عمده فروشی رنگ ساختمان در تهران

 

چگونه باید به انتخاب یک مرکز خرید معتبر بپردازیم؟

برای انتخاب یک مرکز خرید رنگ ساختمان معتبر باید به چند نکته اساسی توجه داشته باشیم. اولین موضوع استانداردها و گواهینامه هایی است که مرکز مورد نظر از موسسات مختلف دریافت کرده است. این اطلاعات نشان می‌دهد که تا چه حد مقوله استاندارد و کیفیت برای مجموعه تولیدی اهمیت دارد. شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت شرکت مطالب زیادی را در این زمینه مطالعه کنید.

از طرفی برندهای معتبر سعی می‌کنند در وبسایت خود جامع ترین مقالات و توضیحات فنی را در مورد محصولات خود ذکر کنند. در نتیجه شما با دید بازتر می‌توانید خرید خود را تکمیل کنید. علاوه بر داده های موجود در وب سایت، کارشناسان شرکت نیز پاسخگوی سوالات مختلف شما خواهند بود. شما می‌توانید با تماس مستقیم جزئیات بیشتری را دریافت کنید.

پخش عمده رنگ ساختمانی در شرکت رانا کیمیا فام

شرکت رانا کیمیا فام بدون محدودیت قادر به تامین انواع رنگ ساختمان برای مشتریان است. تفاوتی ندارد که پروژه های جزئی یا بسیار گسترده‌ای را در پیش دارید چرا که این مجموعه به عنوان یک برند برتر می‌تواند پاسخگوی نیاز شما و پیمانکاران باشد. قیمت عمده رنگ ساختمانی در این شرکت فوق‌العاده مقرون به صرفه است. لذا نگران هزینه تمام شده محصولات نباشید. کارشناسان ما سعی می‌کنند در زمینه معرفی رنگهای ساختمانی اطلاعات صحیحی را به شما ارائه دهند. پس یک خرید موفق را تجربه خواهید کرد. جهت دریافت اطلاعات کامل تر با شرکت تماس حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

متاسفانه فرم دیدگاه بسته شده است.