تلفن: (30 خط)87700627-021

رانا کیمیا فام | تولید کننده انواع رنگ و پوشش های صنعتی

 

کفپوش اپوکسی سالن آرایشی چه ویژگی‌هایی دارد؟ + نحوه اجرا

کفپوش اپوکسی سالن آرایشی چه ویژگی‌هایی دارد؟ + نحوه اجرا

  |   مقالات   |   بدون دیدگاه

یکی از معیارهای انتخاب سالن آرایشی برای خانم‌ها، زیبایی و فضای دکوراسیون داخلی سالن‌های زیبایی است. به هر حال، فضای داخلی سالن‌های آرایشی می‌تواند نشان دهنده میزان حرفی‌ای بودن کارکنان نیز باشد. کفپوش اپوکسی سالن آرایشی یکی از زیباترین المان‌هایی است که می‌توان در این سالن‌ها استفاده کرد و زیبایی سالن‌های آرایشی را چندین برابر بیشتر نمود. اجرای کفپوش اپوکسی در سالن زیبایی با انعطاف پذیری زیادی امکان پذیر است که این موضوع یکی از مهم‌ترین مزایای اجرای این نوع کفپوش محسوب می‌شود.

کفپوش اپوکسی سالن آرایشی چیست؟

کفپوش اپوکسی یک نوع کفپوش مایع است که پس از ریخته شدن روی کف ساختمان و سفت شدن، به شکل جامد در می‌آید و مقاومت بالایی در برابر رطوبت، ضربه و خراش دارد. در سالن‌های آرایشی اجرای یک کفپوش آنتی باکتریال که قابلیت تمیز شدن آسانی داشته باشد، اهمیت بسیار زیادی دارد. از طرفی چون رفت و آمد در این سالن‌ها زیاد است، باید تا حد ممکن از کفپوش‌های مقاوم به فشار و ضربه استفاده شود تا شاهد خرابی این کفپوش‌ها نباشیم.

کفپوش اپوکسی سالن آرایشی یکی از بهترین کفپوش‌هایی است که می‌تواند برای سالن زیبایی مورد استفاده قرار گیرد. این کفپوش از دو بخش رزین و هاردنر تشکیل شده که با رنگ و طرح دلخواه مشتری قابلیت اجرا در کف سالن‌های زیبایی را دارند. چون این کفپوش‌ها تمامی ویژگی‌های یک کفپوش استاندارد سالن زیبایی را دارند، می‌توان آن‌ها را برای اجرا در سالن‌های آرایشی انتخاب نمود.

انواع کفپوش اپوکسی سالن زیبایی

انعطاف پذیری زیادی برای اجرای کفپوش اپوکسی سالن آرایشی وجود دارد. می‌توان این کفپوش‌ها را در طرح‌ها و مدل‌های مختلف به اجرا درآورد و از زیبایی آن‌ها نهایت لذت را برد. یکی از مدل‌های کفپوش اپوکسی، کفپوش اپوکسی سه بعدی است. این نوع کفپوش در طرح‌های مختلف و به صورت سه بعدی قابلیت اجرا دارد؛ ولی معمولا این کفپوش در محیط‌های استخر و حمام قابل استفاده‌اند.

کفپوش اپوکسی سالن زیبایی بهتر است که با طرح‌های ساده مانند طرح سنگ اجرا شوند. رنگ روشن این کفپوش‌ها در اولویت است؛ اما در صورت نیاز می‌توان از هر رنگی استفاده کرد. همچنین طرح مورد نظر از سوی مشتری قابل تغییر بوده و می‌توان بسته به سلیقه مشتری این کفپوش‌ها را به صورت براق یا مات در سالن‌های زیبایی به اجرا در آورد.

کفپوش اپوکسی سالن آرایشی چیست؟

ویژگی‌های کفپوش اپوکسی سالن آرایشی

کفپوش اپوکسی سالن آرایشی می‌تواند نسبت به سایر کفپوش‌هایی که حساسیت بالایی در برابر رطوبت، ضربه، خراش و … دارند، عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان دهد. از این رو اجرای این کفپوش بدون درز در محیط‌هایی که نیاز به کفپوش‌های مقاوم و باکیفیت دارند، اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت.

۱- نگهداری و تمیزکاری آسان

کفپوش اپوکسی سالن آرایشی نگهداری ساده و تمیزکاری آسانی دارد. این کفپوش گرد و غبار به خود جذب نمی‌کند و به راحتی با یک وسیله تمیز کننده کف تمیز می‌شود. تمیزکاری سریع و آسان این کفپوش برای سالن‌های آرایشی پر رفت و آمد بسیار مهم است. عدم وجود درز در این کفپوش‌ها، نظافت آن‌ها را ساده‌تر می‌کند. حتی اگر از آب زیادی برای نظافت استفاده کنید، جای هیچ نگرانی از بابت خرابی این کفپوش‌ها نیست.

۲- زیبایی و دوام بالا

کفپوش اپوکسی می‌تواند مانند هر نوع کفپوش دیگری اجرا شود. طرح این کفپوش به دلخواه مشتری قابل تغییر است و می‌توان آن را به صورت مات یا براق اجرا کرد. این در حالی است که دوام این کفپوش بسیار بالا است و حداقل تا چندین سال بدون هیچ مشکلی برای شما ماندگار خواهد بود. می‌توانید این کفپوش را با توجه به ماندگاری بالایی که دارد، تا چندین سال مورد استفاده قرار دهید.

۳- امکان اجرا بر اساس سبک دکوراسیون داخلی

سبک دکوراسیون داخلی سالن آرایشی می‌تواند کلاسیک یا مدرن انتخاب شود. کفپوش اپوکسی می‌تواند بر اساس سبک دکوراسیون داخلی به صورت مدرن یا کلاسیک انتخاب گردد. در سبک دکوراسیون مدرن اجرای کفپوش اپوکسی با رنگ روشن توصیه می‌شود؛ اما برای دکوراسیون داخلی کلاسیک، بهتر است که از رنگ‌های سنگین‌تر و تیره‌تر مانند کرمی، قهوه‌ای، سرمه‌ای و … استفاده شود که هر کدام به نوبه خود زیبا و منحصر به فردند.

۴- لغزندگی بسیار کم

لغزندگی کفپوش اپوکسی سالن آرایشی بسیار محدود است. البته اگر از غلتک‌های پرتقالی استفاده شود که لغزندگی این کفپوش به صفر نیز خواهد رسید. از این رو برای محیط‌های پر رفت و آمدی مانند سالن‌های آرایشی، اجرای این نوع کفپوش با لغزندگی بسیار کم توصیه می‌شود.

اجرای کفپوش اپوکسی سالن آرایشی

اجرای کفپوش اپوکسی سالن آرایشی

برای اجرای کفپوش اپوکسی در سالن آرایشی بسیار مهم است که ابتدا زیرسازی مورد نیاز انجام شود. معمولا کفپوش‌های اپوکسی می‌توانند روی کفپوش‌های قدیمی نصب شوند و محدودیتی از این جهت وجود ندارد؛ اما باید توجه داشت که سطحی که قرار است با کفپوش‌های اپوکسی پوشانده شوند نیاز به چسبندگی بالا و نظافت حرفه‌ای دارند. حتما باید تمامی بخش‌های کف سالن آرایشی از جمله درزها و گوشه‌ها تمیز شوند. چرا که این نوع کفپوش به راحتی به تمامی بخش‌های کف دسترسی پیدا می‌کند و اگر آلودگی روی سطح وجود داشته باشد، چسبندگی خوبی را از خود نشان نخواهد داد.

پس از تمیز کردن سطح، می‌توان با پرایمر زیرسازی سطح را انجام داد تا چسبندگی کفپوش اپوکسی چندین برابر افزایش پیدا کند. پس از آن می‌توان با ترکیب کردن هاردنر و رزین اپوکسی مراحل اجرای کفپوش را با کمک غلتک انجام داد. باید توجه داشت که سطح کفپوش باید کاملا صاف و یکدست باشد. همچنین در صورت نیاز به ایجاد مدل در این کفپوش‌ها مانند اجرای کفپوش سه بعدی، حتما از نصاب حرفه‌ای کمک بگیرید.

فروش کفپوش اپوکسی با بهترین کیفیت در رانا کیمیا فام

یکی از مهم‌ترین معیارهایی که باعث تامین ماندگاری کفپوش‌های اپوکسی می‌شود، کیفیت است. از این رو انتخاب بهترین مجموعه با تجربه بالا برای خرید کفپوش اپوکسی اهمیت بسیار زیادی دارد. رانا کیمیا فام ارائه کننده انواع رنگ‌های صنعتی و ساختمانی است که سایر محصولات ساختمانی مرتبط مانند کفپوش اپوکسی را نیز ارائه می‌کند. این شرکت مرکز فروش کفپوش اپوکسی در تهران بوده و بهترین کفپوش‌ها را با بهترین کیفیت به بازار عرضه خواهد کرد.

بدون دیدگاه

متاسفانه فرم دیدگاه بسته شده است.