تلفن: (30 خط)87700627-021

رانا کیمیا فام | تولید کننده انواع رنگ و پوشش های صنعتی

 

گروت پر مقاومت سیمانی پلیمری G-53

گروت پر مقاومت سیمانی پلیمری G-53

  |   شیمی ساختمان   |   بدون دیدگاه
رنگ ضد حریق
رنگ ضد حریق

معرفی گروت پر مقاومت سیمانی پلیمری :

گروت پر مقاومت «G-53» بر پایه سیمان و سیلیس اصلاح شده با پلیمر و فوق روانساز میباشد. این محصول با  کسب مقاومت فشاری و انعطافی مناسب قابلیت های بهتری نسبت به گروت سیمانی دارد.

بصورت پودری تک جزیی عرضه میشود و در محل کار با افزون مقدار آب مندرج به ملاتی روان و بدون انقباض تبدیل میشود. مقدار انبساط این گروت در بازه کمینه و مجاز میباشد. این گروت از لحاظ دانه بندی برای اجرا در ضخامت یک تا ده سانتیمتر در هر مرحله مناسب است و برای ضخامت های دیگر به تمهیدات کارشناسی نیاز میباشد.

درصورت نیاز به تزریق با کارشناس این شرکت مشورت نمایید. ( چنانچه نیاز به مشخصاتی با مقاومت فشاری و الاستیسیته بیشتر دارید میبایست از گروت اپوکسی ( G-59 ) استفاده نمایید. ) G-53 : پرمقاومت بدون انقباض – حاوی الیاف پلی پروپیلن و پلیمراستحکامی و با قابلیت افزودن الیاف فلزی و ارایه بصورت دوجزیی (پودر + مایع) میباشد.
گروت های تک جزیی پایه سیمانی را میتوان با تنظیم مقدار آب اولیه به اشکال فوق روان، روان یا خمیری درآورد و در فضاهای متفاوت با کاربری های خاص (در اتصال با بتن و فلز) استفاده کرد. گروت ها بدون جمع شدگی هستند و میتوان فضاهای رگلاژ را به کمک آنها پرکرد و از مقاومت کافی در فضاهای محدود، مطمین شد. این گروت تا ۲۱ روز به مقاومت نهایی میرسند و رفتارهای مکانیکی قابل پیش بینی و معین دارند.

آماده سازی و اجرا :

سطوحی که در معرض گروت ریزی با G53 قرار می گیرند بایستی خراشیده شوند تا سستی های احتمالی جدا شوند.
از چکش های سنگین و بادی وسایر ابزار مشابه استفاده نشود.
سطوح بایستی از وجود روغن،گرد وخاك ، رنگ، ماده عمل آوری و دیگر آلودگی ها که باعث کاهش چسبندگی می شوند
پاك گردند . سطوح در معرض گروت ریزی را نمدار نمایید یا پیش از اجرای گروت از پرایمر W20 استفاده نمایید – تا آب ملات جذب بستر نشود. ( دقت شود که روی سطح، آب آزاد وجود نداشته نباشد) صفحه ستون ها وپیچ ها بایستی تمیز و عاری ازچربی، گریس و رنگ باشند. تجهیزات نصب شدنی را تنظیم و ثابت نمایید.
اگر لازم است صفحات فاصله گذار برداشته شوند، آنها را کمی چرب نمایید تا برداشتن آن ها آسان شود .
مطمئن شوید که قالب بندی محکم و آب بند است تا از حرکت و خروج گروت جلوگیری شود . در همزدن ملات و ریختن از همزن با دور پایین بدون تیغه های تیز استفاده نمایید و ترجیحن تحت نور مستقیم خورشید یا دماهای بالاتر از ۳۸ درجه سانتیگراد کار نکنید. و در زمان گیرش مفر و منافذی برای تبادل هوا و رطوبت وجود داشته باشد.
ملات را بصورت پیوسته داخل موضع بریزید و از ورود هوا، آب یا مواد مجدد و اضافی، جلوگیری نمایید. گیرش به سرعت پس از ریختن ( حداکثر سه دقیقه) آغاز خواهد شد، پس ملات ریخته شده را تکان ندهید و بعد از مدت کوتاهی ( حدود سه تا پنج ساعت ) با گونی خیس با آب پاشی آرام و مداوم، عمل آوری را شروع نمایید.

بدون دیدگاه

متاسفانه فرم دیدگاه بسته شده است.