تلفن: (30 خط)87700627-021

رانا کیمیا فام | تولید کننده انواع رنگ و پوشش های صنعتی

 

رنگ استخری برموکول؛ برای نوسازی سطح کف و دیواره‌ها

رنگ استخری برموکول؛ برای نوسازی سطح کف و دیواره‌ها

  |   مقالات   |   بدون دیدگاه

یکی از محصولات جدید و بسیار با کیفیتی که برای نوسازی استخرها استفاده می‌شود رنگ استخری برموکول است.  این مواد و ترکیبات جدید به واسطه نوع ساختار خود میتوانند یک لایه بسیار نفوذ ناپذیر و در عین حال زیبا و جذاب را در سطح کف و دیواره های استخر ایجاد کنند. البته دیگر محصولات نیز خواص و ویژگی ها یا امتیازات خاص خود را دارند. اما آنچه که اهمیت دارد این است که بتوان استخرها را در طولانی مدت سالم نگه داشت و باعث دوام این محفظه ها شد. در ادامه مقاله می خواهیم جزئیات به نسبت کاملی را در مورد رنگ استخری برموکول ذکر کنیم. پس با ما همراه باشید تا شما را با این رنگ های پرکاربرد آشنا کنیم.

رنگ استخری برموکول چیست؟

رنگ استخری برموکول یک نوع ترکیب ماستیک است که انعطاف پذیری بالایی دارد. بنابراین گزینه ایده آلی برای سطوح استخر در موقعیت های مختلف می باشد.  این رنگ ها عمدتا به تنهایی میتوانند عایق رطوبتی مناسبی را بوجود آورند.  بنابراین در مواردی که تا حدودی سطح کار کیفیت خوبی دارد به آن صورت احتیاجی به پرایمرهای مختلف نیست. این ویژگی شرایطی را برای شما فراهم می کند تا در کمترین زمان بتوانید به رنگ آمیزی دیوارها و کف استخر بپردازید.  از طرفی پوشش های متفرقه دیگر عملا مراحل پوشش دهی به نسبت طولانی تری به واسطه استفاده از پرایمرها و لایه های میانی دارند.

در مورد رنگ استخری برموکول کمترین لایه رنگ و ضخامت استاندارد با مقاومتی که احتیاج دارید به دست خواهید آورد. در کنار این ها شما میتوانید رنگ بندی ها یا فام های ظاهری متنوع را برای پوشش انتخاب کنید. اما در حال حاضر رنگ های سفید و رنگ آبی این نوع از عایق استخر بیشتر طرفدار دارد و افراد سعی می کنند همین رنگدانه ها را برای نوسازی استخر خود استفاده کنند.

رنگ استخری برموکول چیست؟

مزیتهای استثنایی رنگ استخری برموکول

مزیت های فراوانی را میتوان برای رنگ استخری برموکول ذکر کرد. اما برخی از مهمترین آنها شامل موارد ذیل می باشد:

  • مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی مختلف

استخرهای گوناگون برای سالم نگه داشتن آب نیاز به مواد شیمیایی مختلف نظیر کلرها دارند. اگرچه این مواد در یک درصد بسیار پایینی ستفاده می‌شوند اما اگر از رنگ‌های بی‌کیفیت استفاده کنید در آن صورت احتمال پوسته شدن یا تخریب ساختاری رنگ‌ها وجود دارد. در نتیجه اجرای رنگ استخری برموکول، این اطمینان را خواهید داشت که مواد شیمیایی و عناصر حفاظتی سیالات آب آسیبی را به این پوشش‌ها وارد نمی‌کند.

  • قدرت پوشش دهی بالای رنگ استخری برموکول

وقتی که در مورد قدرت پوشش دهی یک نوع رنگ خصوصاً از نوع عایق رطوبتی یا رنگ‌های استخری صحبت می‌کنیم موضوع می‌تواند هزینه‌های خرید رنگ را به شدت کاهش داد. زیرا رنگ‌های با کیفیتی که می‌تواند در یک حجم کم مساحت بالایی را پوشش دهی کند بسیار به صرفه‌تر خواهند بود. در مورد رنگ استخری نیز این ویژگی صدق می‌کند و شما یک رنگ با نرخ پوشش دهی بالا را در اختیار دارید.

  • قابل اجرا در فضاهای باز و سرپوشیده

برخی از رنگ‌های استخری قدرت حفاظتی به نسبت کمتری دارند. یعنی نمی‌تواند در محیط‌های باز درست در نقاطی که در معرض تابش مستقیم نور خورشید، گرد و غبار و نوسانات دمایی قرار دارند اجرا شوند. اما در مورد رنگ استخری برموکول چنین مواردی وجود ندارد. یعنی شما می‌توانید هم در استخرهای روباز و هم پوشیده با این رنگ‌ها کار کنید.

  • زمان خشکی ایده‌آل

مهمترین موضوع و مزیتی که برای رنگ‌های استخری خصوصاً رنگ‌هایی که قرار است در فضای باز برای نوسازی استخر استفاده شوند زمان خشکی به نسبت پایین آنها است. اگر یک رنگ استخری در مدت طولانی‌تر خشک شود امکان جذب آلاینده‌های مختلف نظیر گرد و غبار وجود دارد. شما می‌توانید این ویژگی را در مورد انواع رنگ ترافیکی نیز ببینید. زیرا این رنگ‌ها به دلیل نوع شرایط و موقعیت اجرا باید سریعاً خشک شوند. به همین دلیل رنگ‌های استخری نیز همین امتیاز ارزشمند را ارائه می‌دهند.

  • عدم انتشار مواد سمی در داخل آب

مواد سمی و انتشار آنها در داخل آب جزو نگرانی‌های افراد محسوب می‌شود. البته فرقی ندارد که استخر مورد نظر در محیط‌های کشاورزی باشد یا اینکه این استخرها جزو المان‌های تفریحی تلقی شود. در همه موارد نباید عایق رطوبتی استخر کشاورزی و تفریحی هیچ نوع ماده سمی از مواد رنگی به داخل آب متساعد شود. این نکته را نیز باید خاطرنشان کنیم که اگر رنگ‌ها کاملاً مرطوب باشند هر نوع تماس سیالاتی باعث حل شدن آنها می‌شود. پس باید اجازه دهید لایه رنگ خشک شود و سپس استخر را از آب پر کنید. در این شرایط است که لایه رنگ باعث انتشار مواد سمی نمی‌شود.

مزیتهای استثنایی رنگ استخری برموکول

نکات اجرایی رنگ استخری برموکول

اگر می‌خواهید یک فرایند اجرایی با کیفیت و ایده آلی را داشته باشید حتماً باید مراحل اعمال صحیح رنگ استخری برموکول را به درستی دنبال کنید. در این شرایط است که می‌توانید نتایج قابل قبولی را داشته باشید. برخی از مهمترین مراحل شامل موارد ذیل است:

  • پاکسازی اولیه دیوارها و سطح کف

جهت رنگ آمیزی استخرها چه از نوع عایق رطوبتی و رنگ‌های استخری اولین مرحله پاکسازی سطح است. یعنی اگر استخرها دارای سطح کثیف و آلودگی‌های فراوان هستند شما نمی‌توانید هیچ نوع رنگی را اعمال کنید. نه تنها در مورد رنگ‌های استخری بلکه در مورد سایر پروژه‌ها و حتی رنگ‌های صنعتی نیز این موارد باید رعایت شود. روند چندان پیچیده‌ای را پیش رو ندارید. به این صورت که با یک مرحله شستشو می‌توانید تمامی چربی‌ها را پاکسازی کنید.

  • میکس کردن اجزای رنگ

رنگ استخری برموکول برای آنکه با یک غلظت استاندارد روی سطح اجرا شود باید کاملاً همگن، یکپارچه و یکدست شود. به این معنا که شما باید تمام اجزای رنگ را با یکدیگر ترکیب کنید. لبته اضافه کردن مواد حلال نیز برای رقیق سازی رنگ بسیار اهمیت دارد. ترکیباتی که به صورت پایه حلال شیمیایی هستند سختی و طول عمر بالاتری نسبت به رنگ‌هایی دارند که بر پایه سیالات آب فرموله شده‌اند.

  • انتخاب وسایل و تجهیزات مناسب

اصولاً رنگ‌های استخری می‌توانند با وسایل و تجهیزات مختلف نظیر قلم موها، غلتک‌ها و همچنین اسپری‌ها اعمال شود. بنابراین شما روند سهل و آسانی را در فرایند اجرا خواهید داشت. معمولاً تجهیزات اسپری سرعت کار شما را افزایش می‌دهد. پس انتخاب این دستگاه‌ها ترجیح داده می‌شود. اما برای استخرهای کوچک غلتک‌های دسته‌دار بلند گزینه مناسبی محسوب می‌شود. در مجموع شما باید طرز کار استفاده از این تجهیزات را آموزش ببینید تا یک لایه و ضخامت یکسانی را ایجاد کنید.

  • اجرای رنگ

همانطور که گفته شد رنگ استخری برموکول به دلیل کیفیت بالا می‌تواند منافذ ریز سطح بتن استخرها را پوشش دهی کند. بنابراین اگر تخریب ساختاری و ترک‌های عمیق نداشته باشید بدون پرایمر نیز قابل اجرا هستند. اما اجرای پرایمر نیز می‌تواند کیفیت کار شما را افزایش دهد. در مورد تمام پروژه‌های رنگ آمیزی ساختمان نیز استفاده از پرایمر مزیت‌های فراوانی را خواهد داشت که مهمترین آن کاهش مصرف رنگ خواهد بود.

رنگ استخری برموکول؛ برای نوسازی سطح کف و دیواره‌ها

تولید و فروش انواع رنگ‌های استخری در شرکت رانا کیمیا فام

شرکت رانا کیمیا فام تا به امروز توانسته است متنوع ترین و با کیفیت‌ترین عایق‌های رطوبتی و همچنین پوشش‌های رنگی استخری را تولید و روانه بازار کند. کارشناسان ما در این شرکت بر اساس نوع پروژه‌ای که قصد اجرای آن را دارید می توانند کامل‌ترین مشاوره‌های تخصصی را به شما در جهت انتخاب و خرید موفقیت آمیز محصولات ارائه دهند. پس برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

بدون دیدگاه

متاسفانه فرم دیدگاه بسته شده است.