تلفن: (30 خط)87700627-021

رانا کیمیا فام | تولید کننده انواع رنگ و پوشش های صنعتی

 

رنگ سوله آلکیدی

آستر آلکیدی زینک فسفات

رنگ سوله آلکیدی

  |   مقالات   |   بدون دیدگاه

رنگ سوله آلکیدی بر پایه رزین آلکيد متوسط روغن و پیگمنت های ضد خوردگی است که بعنوان آستر حفاظتی بر روی سازه های فلزی بکار می رود . رنگ سوله دارای سرعت خشک شدن مناسب بوده و با توجه به دارا بودن پیگمنت ضد خوردگی طول عمر سازه فلزی را افزایش می دهد .

از آن بعنوان پوشش تنها و یا در یک سیستم پوششی بعنوان آستر بازدارنده خوردگی می توان استفاده نمود . از این رنگ همچنین می توان بعنوان پوشش حفاظتی در جابجایی سازه ها از محل ساخت تا محل نصب کاربری نمود . این رنگ یک پوشش کارگاهی عام و مقرون به صرفه بوده و قابلیت کاربرد آسان از ویژگیهای آن می باشد .

خواص و جنبه های ویژه رنگ سوله آلکیدی

سرعت خشک شدن مناسب – خواص حفاظتی خوب با توجه به کاربرد رنگدانه ضد خوردگی – چسبندگی خیلی خوب – سختی و انعطاف پذیری مناسب – حساسیت کمتر نسبت به آماده سازی سطح – قابلیت اسپری خیلی خوب

آستر آلکیدی زینک فسفاتموارد کاربرد رنگ سوله آلکیدی

رنگ سوله برای استفاده بر روی انواع سوله ها، سازه ها و اسکلت های فلزی، تاسیسات ساختمانی و صنعتی طراحی شده است . از آن در محیط های صنعتی سبک، نیمه صنعتی، شهری و روستایی برای حفاظت از سطوح آهنی و فولادی استفاده می نمایند .

مقاله پیشنهادی: کفپوش مورتار اپوکسی چیست و در چه مواردی استفاده میشود؟

کاربران و مشتریان گرامی می توانید جهت اطلاع از قیمت و فروش رنگ سوله آلکیدی با شرکت رانا کیمیا فام از طریق بخش تماس با ما در ارتباط باشند.

بدون دیدگاه

متاسفانه فرم دیدگاه بسته شده است.