تلفن: (30 خط)87700627-021

رانا کیمیا فام | تولید کننده انواع رنگ و پوشش های صنعتی

 

نحوه رنگ کردن دیوار با غلطک؛ مزیت‌ها و نکات اجرایی

نحوه رنگ کردن دیوار با غلطک؛ مزیت‌ها و نکات اجرایی

نحوه رنگ کردن دیوار با غلطک؛ مزیت‌ها و نکات اجرایی

  |   مقالات   |   بدون دیدگاه

بسیاری از پروژه های رنگ آمیزی با استفاده از غلطک‌ها انجام می‌شود. اصولا رنگ کردن دیوار با غلطک جزو اساس کار نقاشی ساختمان مدرن است. بسیاری از تکنسین های اجرایی ترجیح می‌دهند با این ابزار مراحل رنگ آمیزی را تکمیل کنند. اما سوال اصلی اینجاست که چه مزیت هایی را می‌توان برای آن برشمرد. از همه مهمتر آنکه نحوه استفاده از آن به چه صورت است و ما برای داشتن یک رنگ آمیزی موفق و با کیفیت چه اصولی را باید رعایت کنیم. در این مقاله می‌خواهیم به این سوالات مهم پاسخ دهیم و از شما می‌خواهیم حتما این مطالب را تا انتها مطالعه فرمائید.

ایجاد یک سطح صاف از طریق رنگ کردن دیوار با غلطک

رویکرد مهمی که در استفاده از انواع رنگ ساختمان در پروژه های رنگ آمیزی دنبال می‌شود این است که یک سطح کاملا صاف و بدون ناهمواری و به عبارت ساده تر بدون رد قلم مو یا غلطک ایجاد کنیم. یکی از معیارهایی که برای رنگ آمیزی دیوارها مدنظر قرار می‌گیرد زیباسازی محیط های بسته است. اگر پوشش های رنگی به صورت ناهموار اجرا شوند عملا زیبایی محیط را تحت تأثیر قرار می‌دهیم.

آنچه که باعث یکپارچگی در سطح دیوار می‌شود استفاده از ابزارهای مناسب است. رنگ کردن دیوار با غلطک اگر طبق اصول خود انجام شود کاملا یک نمای جذاب، زیبا و چشم نوازی را ایجاد می‌کند. پس، از مزیت های استفاده از غلطک‌ها این است که ما بتوانیم پوشش دهی بدون نقصی را داشته باشیم.

رنگ کردن دیوار با غلطک یک تکنیک رنگ آمیزی سهل و آسان

آنچه که در پروژه های رنگ آمیزی اهمیت دارد این است که ما فرایند سهل و آسان و کم زحمتی را برای رنگ آمیزی داشته باشیم. این موضوع زمانی اهمیت پیدا می‌کند که مساحت سطح کار افزایش یابد و شما بخواهید دیوارهای بسیار گسترده ای را نقاشی کنید. ما باید از ابزارهایی استفاده کنیم که به واسطه نوع طراحی و عملکردی که دارد مراحل کار را برای ما سخت و سنگین نکند.

در حال حاضر غلطک‌ها ابزارهایی هستند که می‌توانند یک پوشش دهی راحت و با سرعت بالایی را برای شما فراهم کنند. حتی برای رنگ آمیزی سقف سازه نیز روند چندان پیچیده ای ندارید. برخی از مدلهای غلطک دارای دسته های بلندی هستند که عوامل اجرایی با تسلط کامل می‌توانند علاوه بر دیوارها، سقف را نیز پوشش دهی کنند. حتی اگر ارتفاع دیوار نیز بلند باشد این غلطک‌ها دسترسی راحتی دارند و به دلیل وزن پایین آن‌ها می‌توان حرکات رفت و برگشت راحت برای کار با انواع رنگ روغنی انجام داد.

ایجاد یک سطح صاف از طریق رنگ کردن دیوار با غلطک

افزایش سرعت رنگ آمیزی

رنگ کردن دیوار با غلطک‌ها سرعت پوشش دهی شما را افزایش می‌دهد. این بدان معنا نیست که با افزایش سرعت کیفیت کار کاهش پیدا می‌کند بلکه بالعکس لایه های رنگ با یک ضخامت یکسان و یکدست روی دیوار قرار می‌گیرند و در سریعترین زمان از تمام دیواره‌ها کاملا رنگ آمیزی خواهند شد.

معمولا نوع الیافی که به صورت رول شده در غلطک‌ها استفاده می‌شود لطافت بالایی دارند و به راحتی رنگ‌ها را در سطح دیوار پخش می‌کند. همچنین یک حرکت روان را در استفاده از غلطک‌ها تجربه خواهید کرد. البته این نکته را باید در نظر داشته باشید که اگر می‌خواهید یک پروژه تازه را شروع کنید حتما از غلطک های جدید استفاده کنید که هیچ گونه رنگ خشک شده ای روی آنها نباشد.

آموزش رنگ کردن دیوار با غلطک

رنگ کردن دیوار با غلطک روند چندان پیچیده ای را برای شما به همراه ندارد. این ابزارها به قدری ساده طراحی شده اند که هر فردی که اندکی با اصول رنگ آمیزی آشنا باشد می‌تواند از آنها استفاده کند. روش رنگ کردن دیوار با غلطک به این صورت است که شما باید ابتدا پوشش های رنگی را آماده سازی کنید. معمولا رنگ های روغنی با حلال های شیمیایی ترکیب و میکس می‌شوند و در طرف دیگر رنگ های آکریلیک پایه آب نیز با سیالات آب ترکیب خواهند شد.

هر دو این رنگ‌ها با غلطک‌ها قابل اجرا هستند. بعد از آماده سازی رنگ‌ها باید آنها را در یک سینی مخصوص غلطک قرار دهید. این سینی‌ها یک ساختار مهندسی شده و استانداردی دارند که غلطک‌ها به راحتی بر روی آن با رنگ‌ها آغشته می‌شوند. زمانی که غلطک‌ها را با رنگ آغشته کردید در قسمت صاف سینی اضافه رنگ‌ها را بگیرید تا در زمان اجرا دچار ریزش نشوند.

به عبارت ساده تر تنها کافی است یک مقدار بسیار کمی از رنگ‌ها را به الیاف غلطک‌ها آغشته کنید تا بتوان چندین حرکت رفت و برگشتی را روی دیوارها داشت. همان طور که گفته شد الیاف این ابزارها به قدری نرم است که حتی شما می‌توانید یک پوشش اضافه را نیز روی لایه قبلی اجرا کنید تا سطح کار کاملا یکدست و یکنواخت شود.

آموزش رنگ کردن دیوار با غلطک

تاثیر مستقیم ابزارهای رنگ آمیزی روی کیفیت پوشش دهی

هر چقدر رنگ‌ها و پوشش های بسیار با کیفیت و مرغوبی را تهیه کنید اما نتوانید از یک ابزار مناسب استفاده کنید نباید انتظار یک پوشش دهی ایده آل و با کیفیت را داشته باشید. در نقاشی ساختمان با رنگ روغنی ابزارها و تجهیزات رنگ آمیزی نقش حیاتی دارند. در حال حاضر سه نوع وسیله کاربردی برای پروژه رنگ آمیزی وجود دارد که شامل قلم مو، غلطک و اسپری های رنگی هستند.

قلم موها و غلطک‌ها هر دو برای رنگ آمیزی بخش داخلی سازه گزینه ایده آلی محسوب می‌شوند. اما اسپری‌ها غالبا برای پروژه های صنعتی و همچنین نمای ساختمان مناسب می‌باشند. پس برای رنگ کردن دیوار با غلطک سعی کنید در کنار خرید رنگ های با کیفیت غلطک های با سایز مناسب و استاندارد انتخاب کنید.

تولید و فروش انواع رنگ با قیمت مناسب در شرکت رانا کیمیا فام

اگر به دنبال انواع رنگ ساختمانی با کیفیت و کاملا استاندارد و مطابق با معیارهای بین المللی هستید شرکت رانا کیمیا فام انتخاب ایده آلی برای شما خواهد بود. این مجموعه تولیدی با داشتن یک خط تولید گسترده نمونه های مختلفی از انواع پوشش های رنگی را با قیمت مناسب به فروش می‌رساند. آنچه که برای این شرکت اهمیت دارد پاسخگویی به نیاز مشتریان و مدیران مجموعه های صنعتی است. جهت خرید محصولات با ما در تماس باشید.

تولید و فروش انواع رنگ با قیمت مناسب در شرکت رانا کیمیا فام

بدون دیدگاه

متاسفانه فرم دیدگاه بسته شده است.