تلفن: (30 خط)87700627-021

رانا کیمیا فام | تولید کننده انواع رنگ و پوشش های صنعتی

 

رنگ صنعتی ترافیکی و مزایای آن

رنگ صنعتی ترافیکی

رنگ صنعتی ترافیکی و مزایای آن

  |   مقالات   |   بدون دیدگاه

رنگ صنعتی ترافیکی از جمله رنگ هایی به شمار می رود که مقاومت سایشی بسیار بالایی دارد، رنگ های ترافیکی را می توانید در ضخامت یک تا دو میلی متر به کار ببرید. این محصول مقاومت بسیار عالی و بی نظیری را در برابر مواد شیمیایی و مواد قلیایی دارد.

بیشترین استفاده ای که از این رنگ صنعتی می شود برای خط کشی عابر پیاده روی آسفالت، بتن و … می باشد رنگ ترافیکی بسیار مورد استفاده افراد قرار می گیرد، در واقع تمام خط کشی هایی که شما روی آسفالت مشاهده می کنید رنگ ترافیکی می باشد.

رنگ هایی که در مشخص کردن علائم ترافیکی و علائم زمینی مورد استفاده قرار می گیرند رنگ صنعتی ترافیکی می باشد. شما اگر از این رنگ به درستی استفاده کنید، تمامی سطح پارکینگ خود را می توانید به صورت حرفه ای رنگ کنید.

البته باید دقت داشته باشید که برای رنگ کردن از ابزار درست و سالمی استفاده کنید، این ابزار شامل دستگاه خط کشی، بتن، استنسیل و … می باشد. در واقع باید بدانید این ابزار بسیار مهم می باشد، چرا که شما به وسیله آنها می توانید محیط مورد نظر خود به صورت حرفه ای رنگ کنید.

جهت مشاهده رنگ های صنعتی رانا کیمیا فام کلیک کنید.

نکاتی مهم در استفاده از رنگ صنعتی ترافیکی :

پیش از اینکه شما از رنگ صنعتی ترافیکی استفاده کنید باید دقت داشته باشید که به برخی از نکات آن بسیار اهمیت دهید، از جمله این نکات را به صورت خلاصه در ادامه بیان می کنیم.

  1. تعمیر ترک ها :

یکی از مهم ترین و ضروری ترین اقداماتی که باید انجام دهید این است که سطح مورد نظر خود را با ماشین های تمیز کننده تمیز کنید و همچنین تمامی ترک ها و شکاف هایی که در جاده وجود دارد را با استفاده از این ماشین از بین ببرید.

زمانی که شما از رنگ ترافیکی در محیط هایی که ترک دارند استفاده کنید، زیبایی سطوح مورد نظر شما زیر سوال می رود، بر این اساس پس از اینکه شکاف ها را تمیز کردید داخل آنها را با مواد داغی که پر کننده هستند پر کنید.

  1. تمیز کردن آسفالت :

برای اینکه رنگ ترافیکی شما زیباتر شود و درخشش بیشتری داشته باشد باید تمامی لکه های روغن و گریس را که روی آسفالت می باشد را تمیز کنید. موادی که برطرف کننده رنگ گریس و روغن هستند هیچ آسیبی به محیط زیست وارد نمی کنند.

  1. روکاری :

روکاری یکی از مهمترین گام های سریع و ساده می باشد، که از این طریق عمر محوطه ای که در آن رنگ صنعتی ترافیکی را به کار می برید افزایش پیدا می کند. دقت داشته باشید که این مرحله را باید قبل از استفاده کردن از رنگ انجام دهید.

مقاله پیشنهادی: رنگ مخصوص جدول بتنی + انواع و مزیت ها

رنگ صنعتی ترافیکی و مزایای آن

مزایای استفاده از رنگ صنعتی ترافیکی :

از آنجایی که رنگ ترافیکی تاثیر بسیاری در زیباسازی سطح پارکینگ و آسفالت دارد بسیاری از افراد از این رنگ استفاده می کنند. البته باید بدانید استفاده کردن از این رنگ مزایای دیگری هم دارد که در ادامه برخی از آنها را بیان می کنیم.

  1. پیشگیری از ترک برداشتن :

یکی از مهمترین مزایای رنگ صنعتی این است که از ترک برداشتن سطح جلوگیری می کند. از آنجایی که این رنگ دارای مواد خاصی می باشد، به خوبی می تواند از سطح جاده محافظت کند.

  1. مقاومت در برابر آب و هوا :

رنگ های صنعتی ترافیکی یکی دیگر از ویژگی هایی که دارند این است که بهترین پوشش برای آسفالت به شمار می روند. از آنجایی که این رنگ در برابر شرایط گوناگون آب و هوایی مقاومت دارد به خوبی می تواند از سطح جاده مراقبت کند. برخی از باران ها دارای مواد اسیدی و … می باشند، رنگ صنعتی ترافیکی از خطرات ناشی از این باران های به خوبی جلوگیری می کند.

  1. حفاظت حرارتی :

زمانی که درجه هوا بسیار بالا می رود، امکان دارد که گرمای محیط بسیار افزایش پیدا کند و از این طریق رنگ روی آسفالت و یا پارکینگ ذوب شود، اما خوشبختانه یکی از ویژگی های رنگ صنعتی این است که به هیچ عنوان ذوب نمی شود و حتی از آسفالت سطح جاده هم مراقبت می کند.


مقالات زیر میتواند برای شما مفید باشد :

بدون دیدگاه

متاسفانه فرم دیدگاه بسته شده است.