تلفن: (30 خط)87700627-021

رانا کیمیا فام | تولید کننده انواع رنگ و پوشش های صنعتی

 

نقاشی ساختمان مدرن و قدرت شگفت‌انگیز آن در زیبایی سازه

نقاشی ساختمان مدرن و قدرت شگفت‌انگیز آن در زیبایی سازه

نقاشی ساختمان مدرن و قدرت شگفت‌انگیز آن در زیبایی سازه

  |   مقالات   |   بدون دیدگاه

نقاشی ساختمان مدرن زمانی پا به عرصه وجودی خود نهادند که با تغییر معماری ساختمان ها و دگرگونی دکوراسیون های داخلی مواجه شدیم. به بیان دیگر با بهتر شدن و ترقی ساخت و ساز و معماری های شیک تر شرایطی را ایجاب کرد تا رنگی آمیزی دیواره های ساختمان ها نیز موازی با این تغییر قدری بهتر و جدیدتر شوند. در نقاشی ساختمان مدرن از رنگ هایی استفاده می شود که متناسب با سلیقه و نظر شماست.

امروزه بسیاری از ساختمان های شیک و لوکس در نقاط مختلف شهر بدنبال آن هستند تا از طریق رنگ آمیزی بخش داخلی سازه یک چهره جدید و جذابی را به محیط القاء کنند. درواقع چندین نوع رنگ ساختمان وجود دارد که فاصله بسیار زیادی با طرح های قدیمی دارند به همین دلیل است که به آن ها صفت مدرن را نسبت می دهند. این رنگ ها از لحاظ ظاهر، نوع طراحی اعمالی روی سطح و رنگدانه های خود بسیار جذاب تر و مجلل تر هستند.

در این مقاله با رنگ هایی آشنا می شویم که می توانند یک نمای نوین و متفاوتی را نسبت به گذشته ایجاد کنند.

زیباترین رنگ ها در نقاشی ساختمان مدرن

زیباترین رنگ ها در نقاشی ساختمان مدرن

رنگ های مختلفی را می توان در نقاشی ساختمان مدرن مورد استفاده قرار داد که از جمله آن می توان به رنگ آکریلیک ساختمان ، رنگ روغنی ، برخی از رنگ های پلاستیک و غیره اشاره کرد. در ذیل به چند نمونه از رنگ هایی که در نقاشی ساختمان مدرن مورد استفاده قرار می گیرند آورده شده است:

  • قرمز

اصولا اتاق های روشن حال و هوای تازه ای را به محیط می بخشند. رنگ قرمز نیز معمولاً یک انرژی خاصی را در ماهیت وجودی خود دارد در نقاشی های جدید و مدرن بسیار از آن استفاده می شود. شما می توانید در برخی از نقاط دیواره ها از سایه روشن های عمیق استفاده کنید تا از تندی رنگ قرمز قدری بکاهد.

  • سفید

رنگ سفید را می توان کلاسیک ترین رنگ در حوزه نقاشی ساختمان مدرن تلقی کرد که محیط آرام و دلنشینی را ایجاد می کند. این رنگ در محیط های شخصی مانند اتاق خواب ها و یا سرویس ها بهترین عملکرد را از خود نشان می دهند.

  • سبز

رنگ سبز در کنار دیگر رنگ ها مانند قرمز و سفید و قهوه ای در برخی از نقاط می تواند ترکیب بسیار زیبایی را ایجاد کند. این رنگ می توانند دکوراسیون های ساده و خسته کننده را فوق العاده مدرن تر و بهتر جلوه دهد. شما می توانید رنگ سبز را در تمام نقاط خانه بدون محدودیت در دیواره ها و سقف با ترکیب رنگ مذکور اعمال کنید.

  • آبی

رنگ آبی را می توان جزو پایه ای ترین رنگ ها در حوزه نقاشی ساختمان مدرن در نظر گرفت. اگر از رنگ های پر رنگ و با کنتراست بالا میانه ی خوبی ندارید می توانید یک رنگ آسمانی شیک و زیبایی را انتخاب کنید. رنگ آبی عمدتا القاء کننده یک فضای شاد و مسرت بخش نیز می باشد.

زیباترین رنگ ها در نقاشی ساختمان مدرن

طرح های جذاب مینیاتوری در نقاشی ساختمان مدرن

در عصر حاضر طرح های مینیاتوری در نقاشی ساختمان مدرن طرفداران بسیاری زیادی دارد چرا که این نوع نقاشی یکسری تصاویر بسیار زیبا را در دیواره ها و حتی سقف خانه ایجاد می کند که دوستداران خاص خود را دارد. طرح مینیاتوری نقاشی ساختمان مدرن در ماهیت خود خلق کننده تصاویر هستند. حال آنکه در گذشته معمولا یک نوع رنگ به عنوان مثال سفید یا طرح های سایه روشن روی دیواره ها کار میشد که بسیار ساده بودند.

اما تصاویر مینیاتوری از چندین ترکیب رنگ مختلف تشکیل شده اند که پس از اجرا کاملا محیط را از حالت قبل متمایز می کند. نقاشی مینیاتوری قدمتی چند صد ساله دارد و می توان آن را جزو نقاشی های کهن و دیرباز دیواره ها قلمداد کرد. هم اکنون در نقاشی ساختمان مدرن به جهت زیباتر کردن دکوراسیون منزل و ایجاد یکسری جلوه های بصری خاص و خیره کننده در محیط از طرح های مینیاتوری به وفور استفاده می شود.

همان طور که گفته شد در ناحیه سقف اجرای یک نقاشی مینیاتوری می تواند نمود و جلوه بیشتری داشته باشد. به همین دلیل اکثر طرح های جذاب مینیاتور در سقف ساختمان طراحی می شود.

معیارهای زیبایی شناختی در نقاشی ساختمان مدرن

نقاشی ساختمان مدرن اصولا با هدف افزایش سطح زیبایی محیط انجام می شود. چرا که دیواره ها یکی از تاثیرگذارترین نقاط یک ساختمان محسوب می شوند. در گذشته همواره سعی میشد تنها با ارتقاء دکوراسیون منزل یک چهره مجلل و شیکی در محیط مهیا شود. اما هم اکنون بسیاری از کارشناسانی که در حوزه دکوراسيون منزل فعالیت می کنند همواره این پیشنهاد را مطرح می کنند که باید تمام نقاط یک خانه ماننده کف، دیواره ها، سقف و دیگر نقاط را در بهتر جلوه دادن فضای موجود دخالت دهیم.

شما می توانید یک رنگ سفید فوق‌العاده خنثی را در دیواره ها و سقف خانه رنگ آمیزی کنید. لذا در این حالت باید انرژی بسیار زیادی روی انتخاب وسایل منزل صرف کنید تا بتوانید یک دکور شیک و لوکسی را در منزل خود ایجاد کنید. از طرف دیگر این فرصت استثنایی را دارید تا با انتخاب طرح های مینیاتوری مدرن در سقف و رنگ آمیزی دیواره ها با رنگ هایی چون رنگ روغنی قرمز روشن و آبی ارغوانی چندین گام جلوتر باشید و دکوراسیون منزل خود را نیز متناسب با رنگ دیواره ها و تصاویر خلق شده در سقف انتخاب کنید.

در چنین شرایطی با خارج کردن رنگ دیواره ها از حالت خنثی بیشتر به حالت مدرنیته نزدیک شده اید. بنابراین به عنوان یک نتیجه کلی نقاشی ساختمان مدرن کاملا با معیارهای زیبایی شناختی در یک خانه مطابقت دارد.

معیارهای زیبایی شناختی در نقاشی ساختمان مدرن

بروز بودن شرکت رانا کیمیا فام در تولید انواع محصولات رنگی

با گذشت زمان انقلابی بزرگ در صنعت تولید رنگ رخ داده است که بیانگر خلق تکنیک ها و روش ها و همچنين تولیدات جدید در حوزه نقاشی ساختمان مدرن می باشد. شرکت رانا کیمیا فام با تحقیقات گسترده ای که در این زمینه دارد همواره در حال بروز نگه داشتن محصولات رنگی خود اعم از نوع فرمولاسیون و نحوه ی تولید آن هاست. بنابراين هر نوع تغییری که در فرآیند تولید رنگ های موجود در بازارهای بین المللی ایجاد شود این شرکت اولین پیشگام جهت بهتر کردن محصولات خود خواهد بود.

بدون دیدگاه

متاسفانه فرم دیدگاه بسته شده است.