تلفن: (30 خط)87700627-021

رانا کیمیا فام | تولید کننده انواع رنگ و پوشش های صنعتی

 

چرا باید از کفپوش اپوکسی آشپزخانه استفاده کنیم؟(۱۰ مزیت)

چرا باید از کفپوش اپوکسی آشپزخانه استفاده کنیم؟(10 مزیت)

چرا باید از کفپوش اپوکسی آشپزخانه استفاده کنیم؟(۱۰ مزیت)

  |   مقالات   |   بدون دیدگاه

آشپزخانه‌ها یکی از ارکان اصلی در هر منزلی محسوب می‌شوند. بنابراین باید تمام تلاش خود را مبنی بر نوسازی این فضای ارزشمند بکار بگیریم. استفاده از کفپوش اپوکسی آشپزخانه می‌تواند شروع کار خوبی باشد. اصولاً در فرآیند ترمیم و بازسازی خانه المان های متعددی مد نظر قرار می‌گیرد.

در مواردی ممکن است به فکر اجرای یک کابینت شیک و زیبا برای آشپزخانه خود باشید. اما قبل از هر چیز کفپوش های اپوکسی به دلیل مزیت های فراوان خود قطعاً رضایت شما را جلب می‌کنند. در این مقاله قصد داریم ۱۰ امتیاز مهم این محصولات رنگی را ارائه دهیم. لذا مطالعه این مطالب رغبت شما را برای خرید افزایش خواهد داد.

۱- بهداشتی و آنتی باکتریال بودن کفپوش اپوکسی آشپزخانه

فضای آشپزخانه باید کاملا بهداشتی باشد. کفپوش اپوکسی به دلیل فرمولاسیون منحصر به فردی که دارد پس از رسیدن به خشکی کامل در برابر نفوذ ریزترین عناصر محیطی و باکتری‌ها مقاوم هستند. دچار کپک، تغییر رنگ، شوره زدگی و مواردی از این قبیل نمی شوند. از طرفی شاهد رشد و تکثیر جانداران کوچک در منافذ ریز کف نخواهید بود. این محصولات به دلیل بهداشت بالای خود حتی به عنوان کفپوش اپوکسی برای صنایع دارویی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

۲- کاملا صاف و یکپارچه و بدون روزنه

سطح کف باید کاملا صاف و هموار و بدون روزنه باشد. معمولا دیگر کفپوش‌ها مانند موزاییک، سرامیک و حتی صفحات سنگی در لا به لای خود دارای درز های مختلفی هستند. همین عاملی خواهد شد تا سیالات و رطوبت به راحتی به بافت داخلی کف نفوذ پیدا کنند. کفپوش اپوکسی آشپزخانه به جهت ترکیبات پلیمری و رزینی که در ساختار خود دارد می‌تواند کاملاً نقایص ساختاری کف را برطرف کند و از این طریق یک لایه نفوذ ناپذیر و یکدستی به وجود آورد.

کفپوش اپوکسی آشپزخانه با افزایش بهداشت محیط می شود

۳- زیبایی و جلوه گری بالای کفپوش اپوکسی آشپزخانه

می‌توان مهمترین مزیت کفپوش های اپوکسی را زیبایی و جلوه گری بسیار بالای آن‌ها دانست. نه تنها این رزین‌ها به عنوان کفپوش اپوکسی برای منازل استفاده می‌شوند بلکه در سایر محیط‌ها که موضوع دکوراسیون اهمیت پیدا می‌کند نیز قابل استفاده هستند. شما می‌توانید با اجرای دو لایه از رزین های اپوکسی مقاومت کف را افزایش دهید و هم باعث زیبایی آشپزخانه خود شوید. نمای کاملا شفاف و براقی که دارند این مزیت را چندین برابر می‌کند.

۴- مقاومت کفپوش اپوکسی برای آشپزخانه در برابر ضربه

کفپوش اپوکسی آشپزخانه در برابر ضربه استحکام و مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد. افتادن اجسام مختلف در آشپزخانه امری رایج است. لذا باید از کفپوشهایی استفاده شود که دچار ترک، شکستگی و خوردگی نشوند. اجسام سختی که با کف برخورد می‌کنند نباید منجر به آسیب دیدگی شدید آن شوند. به دلیل آنکه اجرای کفپوش اپوکسی به صورت لایه ای و همراه با پرایمر، لایه میانی و نهایی است در مقابل نیروهای مختلف به خوبی مقاومت می‌کند.

۵- عدم نفوذ پذیری در مقابل رطوبت و سیالات

به طور کلی سیالات نفوذپذیری بالایی دارند و می‌توانند سطوح کفی که دارای درز هستند را کاملاً تخریب کنند. آسیب دیدگی که رطوبت در بافت سازه به وجود می‌آورد به شکل تدریجی و در بلند مدت است. کفپوش اپوکسی آشپزخانه به دلیل چسبندگی بالایی که دارد حتی بر روی کف های از جنس کاشی نیز اجرا می‌شود. البته باید از سنباده های ماشینی به منظور ایجاد بسترسازی اولیه استفاده شود. از طریق از بین بردن لعاب کاشی می‌توان به اجرای کفپوش اپوکسی پرداخت. بنابراین یک سطح کف کاملا نفوذ ناپذیر خواهید داشت.

زیبایی بسیار بالای کفپوش اپوکسی آشپزخانه با طرح سه بعدی

۶- کفپوش اپوکسی آشپزخانه با طرح سه بعدی

شما می‌توانید با اجرای کفپوش اپوکسی سه بعدی یک نمای داخلی شگفت‌انگیز در فضای آشپزخانه خود ایجاد کنید. تصاویر سه بعدی معمولاً در زیر یک لایه شفاف از رزین های اپوکسی قرار می‌گیرند. در نتیجه یک تصویر با عمق بالا و سه بعدی ایجاد خواهد شد. محدودیتی برای انتخاب این تصاویر وجود ندارد و شما حتی می‌توانید به صورت سفارشی نیز از شرکت های تولید کننده درخواست دهید.

۷- رنگ بندی و طرح های مختلف کفپوش اپوکسی آشپزخانه

رزین های اپوکسی در رنگبندی‌ها و فام های ظاهری مختلف فرموله و ساخته می‌شوند. کفپوش اپوکسی آشپزخانه محدودیتی از لحاظ نوع رنگ ندارد. علاوه بر این می‌توان طرح‌های مختلفی از قبیل سنگ را نیز در این کفپوش‌ها ببینید. در مورد دیگر پروژه‌ها مانند اجرای کفپوش اپوکسی پارکینگ و کفپوش اپوکسی صنعتی نیز این رنگ بندی‌ها وجود دارند و در مواردی ممکن است چندین رنگ مختلف مانند سبز، قرمز یا آبی استفاده شود.

۸- مقاومت در برابر سوختگی

کفپوش های اپوکسی اگرچه از ترکیبات پلیمری ساخته شدند اما پس از آنکه کاملاً خشک می‌شوند در برابر حرارت و سوختگی ناشی از تماس با شعله های آتش مقاوم هستند. از طرفی با این ویژگی مهم می‌توانند امنیت فضاهای بسته و منازل را حفظ کنند. تمام امتیازاتی که برای کفپوش اپوکسی آشپزخانه ذکر شد تنها پس از آنکه این رزین‌ها از حالت مرطوب خارج شدند و به خشکی رسیدند صدق می‌کند.

کفپوش اپوکسی آشپزخانه با طرح سنگ طبیعی

۹- بدون مواد و ترکیبات سمی

اگرچه در زمان استفاده از کفپوش اپوکسی لازم است از دستکش و تجهیزات خود ایمنی استفاده کنیم اما اینها فقط زمانی است که شما می‌خواهید رزین‌ها را با ترکیبات هاردنر میکس کنید و مراحل آماده سازی را تکمیل کنید. رزین های اپوکسی در صورت سخت شدن کامل هیچ گونه ماده سمی و آسیب زایی به محیط متصاعد نمی کنند. لذا شما نباید نگران سمی بودن کفپوش‌ها پس از خشکی کامل آنها شوید.

۱۰- قیمت مناسب و اجرای سریع کفپوش اپوکسی آشپزخانه

کفپوش اپوکسی آشپزخانه در مقایسه با سایر پروژه های پوشش دهی کف از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار هستند. حال آنکه شما می‌توانید طرح های سنگی مختلفی مانند گرانیت نیز در سطح کف پیاده سازی سازی کنید. در کنار آن رزین های اپوکسی هزینه تعمیر و نگهداری پایینی دارند. در صورت بروز آسیب می‌توانید با عوامل اجرایی تماس بگیرید و با کمترین هزینه به ترمیم بافت صدمه دیده کف بپردازید.

خرید انواع کفپوش اپوکسی از شرکت رانا کیمیا فام

مشتریان گرامی می‌توانند کفپوش های اپوکسی را برای کاربری های بسیار متنوع در فضاهای صنعتی، کاری و کارخانجات و همچنین محیط های خانگی نیز مورد استفاده قرار دهند. تمام مزیت های ذکر شده تنها برخی از موارد بود چرا که پس از استفاده شاهد امتیازات ارزشمند دیگری نیز خواهید بود. شما می‌توانید جهت خرید کفپوش اپوکسی و سایر محصولات رنگی با کارشناسان شرکت رانا کیمیا فام در تماس باشید.

بدون دیدگاه

متاسفانه فرم دیدگاه بسته شده است.