تلفن: (30 خط)87700627-021

رانا کیمیا فام | تولید کننده انواع رنگ و پوشش های صنعتی

 

رنگ میانی اپوکسی پلی آمین آداکت
RANA 853 I

رنگ میانی اپوکسی پلی آمین آداکت
RANA 853 I

  |   رنگهای اپوکسی پلی آمین آداکت   |   بدون دیدگاه
رنگ ضد حریق
رنگ ضد حریق

EN.TDS

فروشگاه   جهت دریافت لیست قیمت و مشاوره خرید انواع رنگهای اپوکسی کلیک کنید   فروشگاه

رنگ میانی اپوکسی پلی آمین آداکت

این نمونه از پوشش های اپوکسی به عنوان یک رنگ میانی بر روی سطوح فولادی پرایم شده اجرا می شوند. اصولاً سیستم پوشش دهی لایه ای جزو اصول مهندسی رنگ آمیزی می باشد. استفاده از رنگ میانی اپوکسی پلی آمین آداکت بعد از زیرسازی های اولیه می تواند یک حفاظت فیزیکی بلند مدت و کاملا پایداری را ایجاد کند. با توجه به فرمولاسیون خاصی که این نوع از رنگهای اپوکسی دارند قطعاً می توانند در محیط های با شدت خورندگی بسیار بالا دوام بیاورند.

لذا اصلی ترین کاربردی که برای این رنگ ها می توان برشمرد در صنایع دریایی، تاسیسات و همچنین لوله های تخلیه و مخازن می باشد. از مزیت های ارزشمند دیگر این رنگ ها می توان به مقاومت عالی در برابر مواد شیمیایی صنعتی اشاره کرد. شدت چسبندگی بالایی که رنگ میانی اپوکسی پلی آمین آداکت دارد شرایطی را فراهم می کند که علاوه بر حفاظت از سطح بسترهای مختلف بتوانند ساختار خود را نیز حفظ کنند. بنابراین اگر با اصول و قواعد استاندارد به اجرای این رنگ ها بپردازیم قطعاً شاهد تخریب ساختاری آنها در شرایط پرتنش محیط نخواهیم بود.

اطلاعات فنی رنگ میانی اپوکسی پلی آمین آداکت

  • فام ظاهری : بدون محدودیت
  • نقطه اشتعال رزین، ماده پخت کننده و حلال : به ترتیب برابر ۳۶ , ۳۶ , ۲۸ درجه سانتی گراد می باشد.
  • درصد حجمی ماده جامد : ۶۱ درصد
  • محدوده ضخامت : ۴۰ تا ۶۰ میکرون
  • جرم حجمی : ۱٫۴۱ گرم بر سانتی متر مکعب
  • نرخ پوشش تئوری : ۱۵٫۲۵ متر مربع در لیتر ( ضخامت فیلم رنگ ۴۰ میکرون)
  • مدت زمان خشک شدن در دمای ۲۵ درجه سانتی گراد در سه حالت سطحی، متوسط و نهایی : به ترتیب برابر ۵ ساعت ,۱۶ ساعت, ۴ روز
  • تعداد اجزای رنگ میانی اپوکسی پلی آمین آداکت : ۲ جزئی
  • زمان عمر مفید رنگ پس از اختلاط کامل : ۳ الی ۴ ساعت در دمای ۲۵ درجه سانتی گراد
  • بازه زمانی برای پوشش دهی مجدد در سه دمای ۱۰ , ۲۵, ۴۰ سانتیگراد : به ترتیب برابر ۱۵ ساعت, ۶ ساعت, ۳ ساعت
  • مدت زمان ماندگاری رنگ جهت انبار کردن : ۱۲ ماه

رنگ میانی اپوکسی پلی آمین آداکت

سطوح فولادی باید چه ویژگی هایی برای پذیرش این رنگ داشته باشند؟

همانطور که در آغاز مقاله ذکر شد سطوح فولادی پرایم شده جزو ملزومات استفاده از رنگ میانی اپوکسی پلی آمین آداکت می باشد. در واقع این ساختار لایه ای رنگ می تواند مقاومت آن را افزایش دهد. در نتیجه سطح فلز فولاد زمانی قابلیت پذیرش این رنگ ها را در بهترین شرایط دارند که یک لایه آغازین را داشته باشند.

نکته بسیار مهمی که در زمان اجرای رنگ میانی اپوکسی پلی آمین آداکت باید به آن توجه کنیم این است که پس از اجرای پرایمر مراقب باشیم که سطح کار از هرگونه گرد و غبار و چربی و آلودگی پاک باشد. در واقع زمانی که پروژه پرایمر زنی به اتمام می‌رسد لازم است یک مدت زمان چند ساعته برای رسیدن به خشکی نسبی صبر کنیم تا بتوانیم لایه بعدی را اجرا کنیم. در این مدت زمان نشستن هر گونه غبارات پراکنده می تواند لایه های بعدی را تحت تاثیر قرار دهد.

ضوابط استفاده از رنگ میانی اپوکسی پلی آمین آداکت

برای استفاده از رنگ میانی اپوکسی پلی آمین آداکت لازم است که به تمام دستورالعمل ها، شرایط و محدودیت های اجرای این رنگ ها توجه داشته باشید. برنامه ریزی دقیق برای شروع فرایند پوشش دهی بسیار حائز اهمیت می باشد. گستره استفاده رنگ میانی اپوکسی پلی آمین آداکت در پروژه های صنعتی و سازه های دریایی می باشد. پس اولویت اصلی بکارگیری این رنگ ها در محیط های با شدت تنش فوق العاده بالا می باشد. رعایت ضوابط و قواعد از پیش تعیین شده تنها روی نتیجه کار تاثیر مستقیم دارد. پس کلیه تکنسین های اجرایی باید تجربه لازم در استفاده از این پوشش های رنگی را داشته باشند.

ضوابط استفاده از رنگ میانی اپوکسی پلی آمین آداکت

افزایش سرعت پوشش دهی با استفاده از دستگاه اسپری ایرلس

یکی از دستگاه های بسیار پرکاربردی که برای اجرای رنگ میانی اپوکسی پلی آمین آداکت استفاده میشود دستگاه اسپری ایرلس یا بدون هوا و همچنین نمونه های معمولی می باشد. این تجهیزات مکانیزه منحصر به فرد شرایطی را در پروژه رنگ آمیزی فراهم می کنند تا شما روند پوشش دهی بسیار سهل و آسانی را داشته باشید. اصولاً پروژه های رنگ آمیزی خصوصاً در حوزه های صنعتی و سازه های که در محیط های دریایی قرار دارند زمان بر می باشد.

علت این موضوع نیز وجود تجهیزات بسیار وسیع و گسترده و با مساحت بالا می باشد. طبیعتا در چنین موقعیت هایی استفاده از رولرها و قلم موها اگرچه می‌توانند برای مساحت های کم کاربرد ایده آلی داشته باشند. اما ترجیح بسیاری از تکنسین ها در کنار تجهیزات ساده مذکور اسپری های ایرلس می باشد. پس از طریق انتخاب صحیح ابزار های اعمال رنگ می توانیم روند پوشش دهی خود را تسریع ببخشیم. رنگ های مختلفی مانند برخی از نمونه های رنگ نما ، پرایمر های صنعتی مانند زینک ریچ اپوکسی و همچنین رنگ رویه اپوکسی پلی آمین آداکت قابل اجرا با این دستگاه ها هستند.

قیمت مناسب و مقرون به صرفه رنگ میانی اپوکسی پلی آمین آداکت

موضوع قیمت در خرید رنگ های اپوکسی و سایر پوشش های رنگی برای بسیاری از مجموعه‌های صنعتی فوق العاده حائز اهمیت می باشد. با توجه به وسیع بودن کار، افزایش هزینه های پروژه زمانی مشخص می‌شود که مساحت پوشش دهی مضاعف باشد. اما به جهت آنکه این محصولات با بهترین کیفیت در داخل تولید می شوند این انتظار همواره وجود دارد که به جهت جو رقابتی در بازار قیمت مقرون به صرفه ای برای آن تعیین شود. در نتیجه شما می توانید با یک مدیریت بودجه ای صحیح حجم بالایی از این رنگ ها را برای پوشش دهی سازه های مرتبط با پروژه خود خریداری کنید.

قیمت مناسب و مقرون به صرفه رنگ میانی اپوکسی پلی آمین آداکت

خرید انواع رنگ صنعتی از شرکت رانا کیمیا فام

تولیدات شرکت رانا کیمیا فام تنوع بسیار زیادی دارد. چند نمونه از محصولات پر فروش این شرکت شامل انواع کفپوش اپوکسی و کفپوش پلی اورتان، پرایمر های صنعتی مانند زینک کرومات اپوکسی و همچنین انواع رنگ ساختمان می باشد. هر کدام از این ها با بالاترین استانداردهای روز جهان فرموله و تولید می شوند. شما می توانید جهت دریافت اطلاعات تکمیلی و همچنین کسب مشاوره تخصصی با کارشناسان این شرکت در تماس باشید.

بدون دیدگاه

متاسفانه فرم دیدگاه بسته شده است.