تلفن: (30 خط)87700627-021

رانا کیمیا فام | تولید کننده انواع رنگ و پوشش های صنعتی

 

تولید عایق رطوبتی پایه آب با کاربری های بسیار متنوع

تولید عایق رطوبتی پایه آب با کاربری های بسیار متنوع

تولید عایق رطوبتی پایه آب با کاربری های بسیار متنوع

  |   مقالات   |   بدون دیدگاه

فروشگاه   جهت دریافت لیست قیمت و مشاوره خرید عایق رطوبتی کلیک کنید   فروشگاه

عایق رطوبتی پایه آب یکی از محصولات جدید برای مقاوم سازی سطوح مختلف می‌باشد. این پوشش‌ها می‌توانند بر روی بسترهای سیمانی، دیواره های عمودی و افقی نیز اجرا شوند. در عصر حاضر تولید عایق رطوبتی به واسطه پیشرفت تکنولوژی های مرتبط با شیمی ساختمان متفاوت شده است. این عایق‌ها غالبا بر اساس فناوری نانو فرموله و ساخته می‌شوند. به همین دلیل در ابعاد مولکولی و اتمی بهترین کارایی را برای ضد آب کردن دیواره های مختلف دارند.

برای بسیاری از خریداران و افرادی که به دنبال تهیه این محصولات هستند این سوال همواره مطرح می‌شود که چه نوع ترکیبات و موادی در این عایق‌ها استفاده می‌شود و به طور کلی روند تولید آنها به چه صورت است. در این مقاله ضمن اشاره به این موضوع سعی می‌کنیم جزئیات بیشتری را ارائه دهیم.

مراحل تولید عایق رطوبتی

برای تولید عایق رطوبتی جدید از فناوری نانو استفاده می‌شود. روند کار به این صورت است که رزین‌ها و ترکیبات رنگی در مقیاس میکروسکوپی مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرند. سپس با استفاده از یکسری پلیمرهای ساختاریافته یک ترکیب یکپارچه و یکنواختی را ایجاد می‌کنند. عایق هایی که بر مبنای ترکیبات قیری ساخته می‌شوند اصلاح شده با پلیمرهای پای آب هستند. بنابراین روند تولید به گونه‌ای پیش می‌رود که بتوان این پوشش های رنگی را با استفاده از سیالات آب رقیق سازی کرد. در مورد عایق های اکریلیک نحوه تولید قدری متفاوت است.

به این صورت که هیچگونه ماده قیری یا سیاه در داخل ترکیب اصلی استفاده نمی شود. رزین های اکریلیک ماده اصلی تشکیل دهنده این عایق‌ها می‌باشند. بنابراین انعطاف پذیری بالایی خواهند داشت و می‌توانند با حداکثر چسبندگی روی سطوح قرار بگیرند. تولید عایق رطوبتی اکریلیک و همچنین نمونه های قیری به صورت تک جزئی است. لذا روند آماده سازی و اجرای عایق رطوبتی سهل و آسان می‌شود.

 

مراحل تولید عایق رطوبتی

 

خرید مستقیم و بدون واسطه از شرکت تولید عایق رطوبتی

بسیاری از شرکت هایی که مسئولیت تولید عایق رطوبتی و همچنین عرضه مستقیم آن را به دست مشتری بر عهده دارند همواره سعی می‌کنند قیمت را در یک محدوده مناسب نگه دارند. در چنین شرایطی هیچ گونه واسطه ای در میان نیست. در نتیجه قیمت عایق رطوبتی بسیار مقرون به صرفه خواهد شد. در اغلب فروشگاه هایی که به شکل نمایندگی فعالیت می‌کنند با خرید محصولات از تولید کننده قدری روی قیمت اصلی اضافه می‌کنند.

در نتیجه محصول نهایی با قیمت بیشتر از مقدار واقعی خود به بازار عرضه خواهد شد. پس پیمانکارانی که پروژه‌های با مساحت بالا را آغاز می‌کنند مجبور خواهند بود عایق های رطوبتی را گرانتر تهیه کنند. پیشنهاد می‌کنیم از شرکتهایی به خرید عایق رطوبتی بپردازید که هم تولید کننده هستند و هم محصولات را مستقیماً به مشتری می‌فروشند.

تولید عایق رطوبتی با فرمولاسیون جدید و منحصر به فرد

همانطور که گفته شد روند متفاوتی برای تولید عایق رطوبتی در پیش گرفته می‌شود. در گذاشته عایق‌ها برای اجرا نیاز به حرارت داشتند. از جمله آن می‌توان به عایق های قیری و ایزوگام اشاره کرد. اگرچه امروزه این عایق‌ها به وفور استفاده می‌شوند اما به دلیل فرآیند آماده سازی و اجرای سخت و سنگینی که دارند معمولاً افراد سعی می‌کنند از عایق های سرد اجرا استفاده کنند.

عایق های رطوبتی پلیمری قیری و همچنین نمونه های آکریلیک به شکل سرد اجرا هستند. هیچ گونه حرارتی احتیاج ندارند و با یک اماده سازی ساده قابلیت اجرا روی سطوح را دارند. به سرعت خشک می‌شوند و تنها کافی است یک جریان هوای معتدل و با درجه دمای مناسب در اطراف وجود داشته باشد. هیچگونه خاصیت سمی و آسیب زایی برای محیط ندارند و از این طریق دوستدار محیط زیست هستند.

 

تولید عایق رطوبتی با فرمولاسیون جدید و منحصر به فرد

 

انواع عایق های رطوبتی جدید و موارد استفاده آن

به طور کلی دو نوع عایق رطوبتی جدید فرموله و ساخته شده است که شامل عایق های قیری پلیمری و عایق آکریلیک است. همانطور که در قسمت های قبل ذکر شد هر دوی اینها پایه آب هستند. موارد استفاده آن‌ها بسیار متنوع است. عایق های قیری قابل استفاده در حمام، دیواره های دفن شده در بخش فونداسیون سازه و سرویس بهداشتی هستند.

نمونه های آکریلیک بیشتر برای نمای ساختمان، پشت بام، بخش رویه سازه استفاده می‌شوند. رزین های اکریلیک چسبندگی بالایی بر روی سطوح مختلف حتی فلزات دارند. در حال حاضر این دو عایق فروش بالایی دارند و همواره توانسته اند رضایت مشتریان را در بلند مدت جلب کنند.

چگونگی انتخاب بهترین شرکت های تولید کننده عایق رطوبتی

از آنجایی که برندهای مختلفی در بازار وجود دارند. برای برخی از افراد این سوال پیش می‌آید که کدام یک از این‌ها کیفیت خوبی دارد و آیا محصولات آنها تحت استانداردهای بین المللی تولید شده است؟ شرکت های صنعتی تولید عایق رطوبتی برای اطلاع رسانی بیشتر معمولاً دارای یک وب سایت اینترنتی هستند.

شما تنها کافی است برند مربوطه را در اینترنت جستجو کنید تا بتوانید به سایت شرکت دست یابید. با مراجعه به وب سایت شرکت تولید کننده عایق رطوبتی می‌توانید اطلاعاتی همچون گواهینامه های استاندارد و هر آنچه که نشان دهد مجموعه مورد نظر در چهارچوب قواعد تعریف شده فعالیت می‌کند به دست آورید.

 

چگونگی انتخاب بهترین شرکت های تولید کننده عایق رطوبتی

 

ویژگی های یک مرکز معتبر تولید کننده عایق رطوبتی

یک شرکت تولید عایق رطوبتی علاوه بر خدمات ایده آلی که در حوزه فروش به مشتریان ارائه می‌دهد باید بتواند مشاوره ای تخصصی را نیز در یک زمان جداگانه برای خریداران در نظر بگیرد. از آنجایی که این عایق‌ها ممکن است بر روی سطوح مختلف استفاده شوند. در نتیجه کارشناسان با دریافت اطلاعات فنی پروژه شما سعی می‌کنند عایق رطوبتی مناسب را معرفی و پیشنهاد دهند. پس یک شرکت باید قابلیت ارائه مشاوره را داشته باشد.

بعد از آن بهتر است در حوزه اجرا نیز خدمات رسانی کند. اگرچه رنگ های ساختمان و همچنین عایق های رطوبتی کیفیت بالایی دارند اما زمانی نتیجه مطلوبی را ارائه می‌دهند که به صورت صحیح اجرا شوند. لذا معرفی تکنسین های اجرایی حرفه‌ای از جانب شرکت نیز جزو ویژگی های اصلی یک برند معتبر محسوب می‌شود.

تولید عایق رطوبتی در شرکت رانا کیمیا فام

شرکت رانا کیمیا فام به عنوان یک برند معتبر در حوزه تولید عایق رطوبتی، رنگ های ساختمان و همچنین پوشش های رنگی صنعتی همواره به دنبال کسب رضایت مشتریان است. شما می‌توانید متنوع ترین رنگ‌ها را بعد از تکمیل پروژه ساختمان سازی یا در حین کار با بهترین قیمت از ما خریداری کنید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

بدون دیدگاه

متاسفانه فرم دیدگاه بسته شده است.