تلفن: (30 خط)87700627-021

رانا کیمیا فام | تولید کننده انواع رنگ و پوشش های صنعتی

 

رنگ رویه اپوکسی پلی آمین آداکت
RANA 853 T

رنگ رویه اپوکسی پلی آمین آداکت
RANA 853 T

  |   رنگهای اپوکسی پلی آمین آداکت   |   بدون دیدگاه
رنگ ضد حریق
رنگ ضد حریق

EN.TDS

فروشگاه   جهت دریافت لیست قیمت و مشاوره خرید انواع رنگهای اپوکسی کلیک کنید   فروشگاه

رنگ رویه اپوکسی پلی آمین آداکت

این نوع از پوشش های رنگی فوق العاده کاربردی قابلیت اجرا روی سطوح فولادی پرایم شده و همچنین بتن های آماده سازی شده را دارند. چسبندگی بسیار بالا، غلظت استاندارد و همچنین قدرت پوشش دهی بالا از ویژگی های ارزشمند رنگ رویه اپوکسی پلی آمین آداکت می باشد. با توجه به آنکه سطوح فلزی و بتنی در مجاورت محیط مستعد خوردگی و تخریب ساختاری می باشد لذا با اعمال این رنگ های رویه می توانیم باعث حفظ ساختار و بافت سالم قطعات فلزی و سطوح بتنی شویم. این رنگ ها همان طور که از نام آن مشخص است به عنوان یک پوشش نهایی مورد استفاده قرار می گیرند بنابراین استفاده از پرایمر یا لایه آغازین در زیر این پوشش ها می تواند یک حفاظت فیزیکی ایده آلی را به وجود آورد.

 مشخصات فنی رنگ رویه اپوکسی پلی آمین آداکت

  • فام ظاهری : بدون محدودیت
  • نقطه اشتعال رزین ماده سخت کننده و حلال : به ترتیب برابر ۳۴ , ۳۶, ۲۸ درجه سانتی گراد می باشد.
  • درصد حجمی ماده جامد : ۵۸ درصد
  • محدوده ضخامت : ۵۰ تا ۶۰ میکرون
  • جرم حجمی : ۱٫۲۸ گرم بر سانتی متر مکعب
  • نرخ پوشش تئوری : ۱۱٫۶ متر مربع در لیتر ( ضخامت فیلم رنگ ۵۰ میکرون)
  • مدت زمان خشک شدن در دمای ۲۵ درجه سانتی گراد در سه حالت سطحی، متوسط و نهایی : به ترتیب برابر ۵ ساعت ,۱۶ ساعت, ۴ روز
  • تعداد اجزای رنگ رویه اپوکسی پلی آمین آداکت : ۲ جزئی
  • زمان عمر مفید رنگ پس از اختلاط کامل : ۳ الی ۴ ساعت در دمای ۲۵ درجه سانتی گراد
  • بازه زمانی برای پوشش دهی مجدد در سه دمای ۱۰ , ۲۵, ۴۰ سانتیگراد : به ترتیب برابر ۱۵ ساعت, ۶ ساعت, ۳ ساعت
  • مدت زمان ماندگاری رنگ جهت انبار کردن : ۱۲ ماه در دامنه دمایی ۵ تا ۴۰ درجه سانتی‌گراد و یک محیط کاملا خشک

رنگ رویه اپوکسی پلی آمین آداکت

 کاربردهای رنگ رویه اپوکسی پلی آمین آداکت

علاوه بر سطوح بتنی و فولادی که در ابتدای مقاله ذکر شد این رنگ‌ها کاربردهای گسترده دیگری نیز دارند. درواقع شما می توانید آنها را در بسیاری از پروژه های مرتبط با صنایع دریایی و صنعتی نیز مورد استفاده قرار دهید. یکی از موارد استفاده مهمی که معمولاً این رنگ های رویه دارند پوشش دهی تجهیزات موجود در تاسیسات و همچنین مخازن ذخیره سازی فولادی می باشد. با توجه به آنکه این مخازن معمولاً در محیط های پر تنش در مجاورت آب و هوای محیط قرار دارند لذا استفاده از رنگ رویه اپوکسی پلی آمین آداکت می تواند یک سیستم حفاظتی بسیار قدرتمندی را برای جلوگیری از خوردگی و زنگ زدگی فلز به وجود آورد. در واقع اینها آخرین لایه ای هستند که بر روی پرایمر اجرا می شوند و تا درصد بسیار بالایی مانع نفوذ هر گونه عامل آسیب زا و تاثیر گذار در سطح فلز خواهند شد.

مقاومت سایشی ایده آل رنگ رویه اپوکسی پلی آمین آداکت

با توجه به آنکه رنگ رویه اپوکسی پلی آمین آداکت به عنوان یک پوشش نهایی مورد استفاده قرار می‌گیرد در نتیجه حتماً باید از لحاظ مقاومت سایشی و همچنین سختی سطح در رده بسیار بالای قرار داشته باشد. بروز ساییدگی همواره در اثر برخورد اجسام به دیگر سطوح که دارای پوشش رنگی هستند اتفاق نمی افتد بلکه شرایط جوی محیطی نیز می تواند با سست کردن فیلم رنگ عملاً فرایند سایش را تسریع دهد. اما رنگ رویه اپوکسی پلی آمین آداکت به جهت فیلم رنگ بسیار قوی که دارد دچار پوسته شدن و سستی در ساختار نمی شود. لذا می تواند شدت چسبندگی بالای خود را در یک بازه زمانی بلند مدت حفظ کند. البته این مزیت ارزشمند در مورد سایر رنگ های اپوکسی نیز صدق می کند.

مقاومت سایشی ایده آل رنگ رویه اپوکسی پلی آمین آداکت

عدم تاثیر پذیری رنگهای رویه اپوکسی در برابر عوامل شیمیایی

اگر سطح بستر مورد نظر در یک فضای بسته صنعتی باشند در چنین شرایطی مواد شیمیایی مختلف و همچنین آلاینده های پراکنده معمولاً بر روی سطوح رنگ آمیزی شده به شکل غبارات ریز قرار می گیرند. اگر این حالت در بلند مدت ادامه پیدا کند ممکن است که آسیب های بافتی را در فیلم رنگ مشاهده کنید. اما این در صورتی اتفاق می افتد که رنگ مورد نظر از فرمولاسیون استانداردی برخوردار نباشد. در ارتباط با رنگ رویه اپوکسی پلی آمین آداکت موضوع کاملاً متفاوت خواهد بود. چرا که آنها در برابر عناصر و مواد شیمیایی مختلف و مواد قلیایی تا یک محدوده مشخصی مقاومت می کنند. لذا اجرای این رنگ ها در محیط های بسته صنعتی بلامانع می باشد.

اهمیت آماده سازی سطح در اجرای این رنگ ها

از آنجایی که رنگ رویه اپوکسی پلی آمین آداکت به عنوان پوشش نهایی استفاده می شود لذا اجرای پرایمر همواره جزو اولویت‌های کار می باشد. مگر اینکه شما بخواهید آنها را روی سطوح بتنی کاملاً تمیز و صاف اجرا کنید. اما در اکثر موارد اعمال یک لایه پرایمر ضروری می باشد. در واقع منظور از آماده سازی سطح دقیقاً همان اعمال پرایمر می باشد. بعد از آنکه لایه آغازین به طور کامل اجرا شد تا رسیدن به مرحله خشکی نسبی باید مراقب باشید که هیچ گونه آلاینده و ناخالصی محیطی روی سطح پرایمر قرار نگیرد. به همین دلیل همواره توصیه می کنیم مدت زمان پوشش دهی لایه نهایی را طولانی نکنید. به طوری که پس از آنکه پرایمر به مرحله خشکی رسید فرایند اجرای رنگ های رویه را آغاز کنید.

مورد دیگری که همواره باید به آن توجه کنید این است که اگر سطح کار دارای پرایمر های قدیمی می باشد بهتر است با تجهیزات سیمی مخصوص ابتدا پرایمر های سست یا پوسته شده را پاک کنیم. سپس با اعمال پرایمر جدید روند کار را تا اجرای پوشش نهایی دنبال کنید. در واقع رنگها زمانی عملکرد ایده آلی از خود نشان می دهند که شما فرآیند آماده سازی را با کیفیت بسیار بالایی انجام دهید. در ارتباط با سایر پروژه های پوشش دهی مانند اعمال زینک ریچ اپوکسی، زینک کرومات اپوکسی و همچنین زینک فسفات اپوکسی مراحل آماده سازی کاملاً متفاوت است و معمولاً اجرای سند بلاست اولین اقدام برای آماده کردن سطح می باشد.

خرید رنگ های صنعتی متنوع از شرکت رانا کیمیا فام

خرید رنگ های صنعتی متنوع از شرکت رانا کیمیا فام

مشتریان گرامی می توانند علاوه بر انواع رنگ ساختمان، طیف وسیعی از انواع رنگ اپوکسی را با کاربری های مختلف از شرکت رانا کیمیا فام خریداری کنند. اولویت اصلی ما ارائه بهترین خدمات فروش به مشتریان می باشد. شما می توانید جهت دریافت اطلاعات تکمیلی با کارشناسان ما در تماس باشید.

بدون دیدگاه

متاسفانه فرم دیدگاه بسته شده است.