تلفن: (30 خط)87700627-021

رانا کیمیا فام | تولید کننده انواع رنگ و پوشش های صنعتی

 

کفپوش اپوکسی برای استخر؛ از مزایا تا نحوه اجرای این کفپوش

کفپوش اپوکسی برای استخر؛ از مزایا تا نحوه اجرای این کفپوش

کفپوش اپوکسی برای استخر؛ از مزایا تا نحوه اجرای این کفپوش

  |   مقالات   |   بدون دیدگاه

فروشگاه   جهت دریافت لیست قیمت و مشاوره خرید کفپوش اپوکسی کلیک کنید   فروشگاه

یکی از بهترین انواع رنگ استخری که ضمن فراهم آوردن کیفیت لازم، دوام، ماندگاری و زیبایی فوق العاده‌ای دارد، کفپوش اپوکسی است. کفپوش اپوکسی برای استخر با چسبندگی بالایی که فراهم می‌کند، می‌تواند به صورت کاملا ایمن و حرفه‌ای در محیط استخر اجرا شود. هم در کف استخر و هم در محیط‌های بیرونی استخر، امکان استفاده از کفپوش اپوکسی وجود دارد. این نوع کفپوش به دلیل اینکه عایق رطوبتی بسیار خوبی است، ضمن اینکه زیبایی محوطه را چندین برابر می‌کند، تا چندین سال بدون تغییر قابل استفاده است. برای آشنایی بیشتر با کفپوش اپوکسی استخری، این مقاله را بخوانید.

کفپوش اپوکسی استخر چیست؟

برای پوشش دادن استخر باید از کفپوش‌هایی استفاده کرد که در برابر رطوبت، خط و خش و لغزش مقاومت بالایی دارند تا بتوان از حوادث و خطرات مختلف جلوگیری کرد. کفپوش اپوکسی برای استخر یکی از بهترین پوشش‌های استخر است که می‌توان آن را با استحکام بالا خریداری و اجرا نمود. این کفپوش از ترکیب رزین اپوکسی و هاردنر مخصوص به خود تشکیل می‌شود که می‌تواند به صورت ساده یا سه بعدی در محیط اجرا گردد و زیبایی فوق العاده‌ای را به همراه داشته باشد. این کفپوش که با رنگ اپوکسی ضد خش اجرا می‌گردد، می‌تواند مزایای متنوعی را نسبت به سایر رنگ ساختمانی که دوام و ماندگاری مورد انتظار را در محیط‌های مرطوب ندارند، به همراه داشته باشد.

مزایای اجرای کفپوش اپوکسی برای استخر

مزایای اجرای کفپوش اپوکسی برای استخر

اجرای کفپوش اپوکسی برای استخر می‌تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد که این را مدیون ویژگی‌های برتر این نوع کفش هستیم. به دلیل اینکه کفپوش اپوکسی استحکام و دوام زیادی را به همراه دارد، می‌توان آن را برای استخرهای بزرگ و کوچک با هزینه اقتصادی استفاده نمود. از جمله مزایای استفاده از این کفپوش با رنگ نهایی اپوکسی، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • عایق بسیار خوب
رنگ ساختمان استخوانی؛ ویژگی ها و نحوه ترکیب آن
مطالعه

اگر از پیستوله مخصوص رنگ اپوکسی برای اجرا در استخر استفاده نمایید، کف استخر به خوبی در برابر نفوذ آب و رطوبت مقاومت پیدا می‌کند و دیواره بیرونی استخر نیز مقاوم می‌شود. از این رو برخلاف رنگ نما که نیاز به عایق کاری دارد، رنگ اپوکسی استخری نیازی به عایق کاری نخواهد داشت.

  • ایمنی بسیار بالا برای محیط استخر

محیط استخر نیاز به ایمنی بالا دارد و کفپوش استخری تاثیر بسیار زیادی روی این موضوع خواهد داشت. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کفپوش اپوکسی برای استخر این است که امنیت استخرها را در هنگام شنا چندین برابر می‌کند. سطح رویی این کفپوش‌ها به گونه‌ای اجرا می‌شود که هیچ لغزندگی جدی ندارد و از سر خوردن افراد در حین شنا جلوگیری می‌کند. این موضوع امنیت استخر را به ویژه برای استخرهای کودکان افزایش می‌دهد.

  • هزینه پایین برای تعمیرات

یکی از مهم‌ترین مزایای کفپوش اپوکسی برای استخر، هزینه تعمیرات پایین آن است. این موضوع به دلیل مقاومت بالای این کفپوش در استخر است که باعث می‌شود آن‌ها در برابر حرارت، رطوبت، آب و … مقاومت خوبی داشته باشند. این موضوع هزینه‌های مربوط به تعمیرات و نگهداری از این کفپوش‌ها را به حداقل می‌رساند.

  • امکان اجرا سطح بدون درز

یکی دیگر از دلایلی که باعث محبوبیت اپوکسی به عنوان رنگ پارکینگ و استخر شده است، امکان اجرای آن به صورت بدون درز است. کفپوش اپوکسی به دلیل اینکه به صورت مایع در محیط اجرا می‌شود، سطح کاملا بدون درز و یکنواختی دارد. از این رو می‌توان با حداقل تجمع آلودگی در کف استخر، از این کفپوش استفاده کرد.

  • مقاومت در برابر مواد شیمیایی مختلف
چگونگی نصب کفپوش اپوکسی
مطالعه

چیزی که باعث افزایش عمر مفید کفپوش اپوکسی شده است، مقاومت بالای آن در برابر مواد شیمیایی است. در آب استخر باید مواد شیمیایی مختلف از جمله کلر زده شود و این موضوع مقاومت بالای کفپوش را می‌طلبد. کفپوش‌های اپوکسی به دلیل اجرا بدون درز و ساختار مقاوم، در برابر تجمع آلودگی‌ها عملکرد خوبی را از خود نشان دهند.

  • امکان اجرا با تنوع طرح و رنگ

کفپوش اپوکسی استخری می‌تواند با تنوع طرح و رنگ بسیار بالا اجرا شود. در واقع رنگ اپوکسی قابلیت تولید با رنگ‌های متنوع دارد و اجرا کنندگان این رنگ‌ها نیز می‌توانند با هنر و خلاقیت خودشان آن‌ها را با سبک و سلیقه خود به اجرا در آورند. حتی امکان اجرای این کفپوش‌ها به صورت سه بعدی نیز وجود دارد.

  • چسبندگی بسیار بالا

کفپوش اپوکسی برای استخر دارای چسبندگی بسیار بالایی به سطح زیرین است. این موضوع مهم‌ترین مزیت این کفپوش‌ها برای اجرا در محیط‌های حساسی مانند استخرهای مختلف است. چسبندگی بالای سطح این کفپوش باعث شده تا بتوان آن را با سهولت بیشتری در کف استخرها به اجرا در آورد.

نحوه اجرای کفپوش اپوکسی استخر

نحوه اجرای کفپوش اپوکسی استخر

برای اجرای کفپوش اپوکسی استخر نیاز به رعایت یک سری استانداردها و قوانین است که حتما باید به آن‌ها توجه داشته باشید. ابتدا باید آب استخر برای اجرای این کفپوش خالی شود و کل دیواره‌ها و اجزای استخر به طور کامل خشک شوند. هر گونه رطوبت باعث آسیب به کفپوش اپوکسی برای استخر خواهد شد. در نهایت پس از تمیزکاری سطح و اطمینان از عدم وجود آلودگی، می‌توان کفپوش اپوکسی برای استخر را در مدت کوتاهی به اجرا در آورد. بعد از تمیزکاری باید ایرادات موجود در سطح استخر از جمله خوردگی، پوسیدگی، ترک خوردگی، شیارها و برآمدگی از بین بروند. سپس رنگ اپوکسی به عنوان کفپوش در کف استخر به صورت ساده یا سه بعدی اجرا می‌شود. مجریان این کفپوش می‌توانند لایه بیرونی آن را به صورت ساده یا پوست تخم مرغی اجرا کنند. در نهایت لازم است که پس از اجرای هر لایه، منتظر ماند تا لایه قبلی خشک شود و مجددا لایه بعدی را روی آن اجرا کرد.

کفپوش اپوکسی آسانسور و مزیت های آن
مطالعه

قیمت و خرید رنگ اپوکسی برای استخر از رانا کیمیا فام

در صورت نیاز به اجرای کفپوش اپوکسی برای استخر باید به فروشگاهی مراجعه کنید که رنگ اپوکسی را با بهترین کیفیت به شما عرضه می‌کند. رانا کیمیا فام، عرضه کننده انواع رنگ‌های اپوکسی با بهترین کیفیت است که محصولات خود را با ضمانت کیفیت، دوام و استحکام به شما ارائه می‌کند. برای اطلاع از قیمت و خرید رنگ‌های اپوکسی استخری می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. کلیه محصولات موجود در این شرکت از جمله رنگ روغنی، رنگ اپوکسی و رنگ آکریلیک ساخت خود شرکت رانا کیمیا فام به عنوان برترین و بزرگ‌ترین شرکت تولید کننده رنگ هستند.

بدون دیدگاه

متاسفانه فرم دیدگاه بسته شده است.