تلفن: (30 خط)87700627-021

رانا کیمیا فام | تولید کننده انواع رنگ و پوشش های صنعتی

 

ویژگی‌های بهترین رنگ برای سقف آشپزخانه + معرفی ترندهای برتر

بهترین رنگ برای سقف آشپزخانه

ویژگی‌های بهترین رنگ برای سقف آشپزخانه + معرفی ترندهای برتر

  |   مقالات   |   بدون دیدگاه

آشپزخانه فضایی برای پخت و پز غذا است و این بدین معنی است که نسبت به سایر فضاهای منزل دارای آلودگی بیشتری نیز می‌باشد. سقف آشپزخانه در معرض چربی، آلودگی و دود مواد غذایی است و اگر با رنگ مناسبی طراحی نشوند، به راحتی آسیب می‌بیند و عملا ظاهر آشپزخانه شما نیز تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. بنابراین، انتخاب بهترین رنگ برای سقف آشپزخانه در کنار رنگ دیوار مناسب اهمیت بسیار زیادی دارد. در این مقاله قصد داریم با کمی دقت و تخصص در مورد بهترین رنگ برای سقف آشپزخانه‌های شما صحبت کنیم. بنابراین، اگر می‌خواهید به تازگی یک رنگ مناسب برای سقف آشپزخانه تهیه کنید، در ادامه مقاله همراه ما باشید.

بهترین رنگ برای سقف آشپزخانه چیست؟

رنگ کاری ساختمان روی گچ سقف آشپزخانه می‌تواند زیبایی سقف آشپزخانه و همچنین دوام و ماندگاری آن را از نظر ظاهری چندین برابر بهبود ببخشد. بهترین رنگ برای سقف آشپزخانه، رنگی است که در کنار زیبایی فوق العاده بتواند ماندگاری بالایی نیز داشته باشد. همچنین عدم جذب آلودگی و عدم تغییر رنگ نیز از جمله مهم‌ترین ویژگی‌ها برای رنگ‌هایی‌اند که در سقف آشپزخانه استفاده می‌شوند.

  • غلظت بالا

غلظت رنگ شاید در برخی از رنگ‌های ساختمانی و رنگ استخری اهمیت زیادی نداشته باشد. اما زمانی که نیاز به اجرای رنگ برای سقف است، حتما باید به غلظت رنگ توجه داشت. بهترین رنگ برای سقف آشپزخانه باید غلظت بالایی داشته باشد تا از شره کردن رنگ جلوگیری شود. این موضوع برای انتخاب رنگ نما نیز اهمیت زیادی خواهد داشت.

  • قابلیت شستشو

یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باید برای انتخاب رنگ سقف آشپزخانه به آن توجه داشته باشید، قابلیت شستشوی آن است. رنگ‌هایی که برای سقف آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرند، باید قابلیت شستشوی مناسبی داشته باشند تا اگر به هر دلیلی آلودگی در سقف تجمع پیدا کرده بود، بتوان آن را برطرف کرد.

  • عدم جذب آلودگی‌ها
اپوکسی کف و انواع آن
مطالعه

فضای آشپزخانه پر از آلودگی ناشی از پخت و پز مانند دوده، چربی‌ها و آلودگی‌های غذایی است. عدم جذب آلودگی‌ها برای سقف آشپزخانه اهمیت زیادی دارد و باید حتما رنگ‌هایی را انتخاب کرد که دارای چنین مشخصاتی هستند. در این صورت حتی در صورت استفاده مداوم از آشپزخانه، احتمال تغییر رنگ و یا چرب شدن ظاهر سقف آشپزخانه وجود ندارد. بنابراین، عدم جذب آلودگی به عنوان مهمترین مشخصه برای بهترین رنگ برای سقف آشپزخانه شناخته می‌شود.

  • عدم تغییر رنگ در گذر زمان

رنگی که برای سقف آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرد، می‌تواند تاثیر بسیار زیادی روی زیبایی محیط داشته باشد. بنابراین، باید مطمئن شوید که رنگ این سقف‌ها تغییر نکنند و مانند همیشه ثابت و زیبا بمانند. عدم جذب آلودگی و چربی‌ها توسط سقف‌های آشپزخانه به خودی خود باعث می‌شود تا بتوان با اطمینان در مورد عدم تغییر رنگ سقف آشپزخانه صحبت کرد.

آیا رنگ سقف آشپزخانه باید همرنگ با رنگ دیوار باشد؟

آیا رنگ سقف آشپزخانه باید همرنگ با رنگ دیوار باشد؟

یکی از موضوعاتی که در هنگام انتخاب انواع رنگ دیوار و سقف آشپزخانه مورد توجه افراد قرار می‌گیرد این است که باید رنگ دیوار و سقف را به صورت یکسان و مشابه انتخاب کنند یا تفاوت نیز جایز است؟ به طور کلی، بحث انتخاب رنگ یک موضوع سلیقه‌ای است و هر فردی بسته به سبک دکوراسیون داخلی می‌تواند روش‌های مختلفی را برای انتخاب رنگ سقف، دیوار و کفپوش اپوکسی آشپزخانه در نظر داشته باشد.

رنگ اپوکسی ضد اسید؛ کاربرد ها، ویژگی ها، اجرا
مطالعه

هیچ الزامی برای انتخاب رنگ سقف و دیوار آشپزخانه به صورت مشابه نیست. می‌توان رنگ سقف و دیوار را به صورت متفاوت در نظر گرفت تا فضا نیز زیباتر جلوه کند. حتما باید به رنگ کفپوش آشپزخانه و ترکیب آن با سقف و دیوار توجه شود. همخوانی که میان رنگ‌های به کار رفته در سقف، دیوار، کف و محصولات مختلف در آشپزخانه وجود دارد زیبایی آشپزخانه را چندین برابر می‌کند.

رنگ‌های محبوب برای سقف آشپزخانه

همانطور که باید به ویژگی‌هایی همچون قابل شستشو بودن رنگ، عدم جذب آلودگی و موارد دیگر توجه داشته باشید، لازم است که بدانید چه رنگی برای آشپزخانه مناسب است؟ رنگ روغنی به عنوان بهترین رنگ برای سقف آشپزخانه شناخته می‌شود که از نظر رنگ بندی تنوع بسیار زیادی دارد. از جمله رنگ‌های محبوب برای سقف آشپزخانه‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

سفید

یکی از بهترین رنگ‌هایی که برای سقف آشپزخانه می‌توان در نظر گرفت، رنگ سفید است. رنگ سفید به دلیل ظاهر خنثی می‌تواند به عنوان بهترین انتخاب برای شما شناخته شود. به خصوص اینکه فضای آشپزخانه را بزرگ‌تر و جادارتر نشان می‌دهد. مزیت رنگ سفید این است که با سایر رنگ‌ها نیز همخوانی دارد. حتی می‌توانید با انتخاب رنگ دیوار تیره یا کابینت‌های رنگ مشکی، تضاد زیبایی میان سقف و دیوار ایجاد کنید.

آبی روشن

اگر طرفدار رنگ‌های شاد و آرامش بخش در دکوراسیون داخلی هستید، رنگ آبی روشن به عنوان بهترین رنگ برای سقف آشپزخانه شناخته می‌شود. این رنگ فضای آشپزخانه را زیباتر و طبیعی‌تر نشان می‌دهد. علاوه بر این، معمولا رنگ آبی جزء رنگ‌هایی نیست که قدیمی شود. اگر از دکوراسیون چوبی برای آشپزخانه خود استفاده می‌کنید، رنگ روغنی آبی روشن یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سقف آشپزخانه است.

مهمترین وسایل نقاشی ساختمان؛ نحوه انتخاب و استفاده
مطالعه

برنز و طلایی

رنگ برنز و طلایی جزء رنگ‌های خنثایی هستند که می‌توانید در کنار دیوارهای رنگ روشن از آن‌ها استفاده کنید و آن‌ها را به عنوان بهترین رنگ برای سقف آشپزخانه کلاسیک بشناسید. رنگ برنز تضاد زیبایی با دیوارها چه تیره و روشن ایجاد می‌کند. بنابراین، اگر می‌خواهید سقف بلندتر به نظر برسد، می‌توانید از این رنگ کمک بگیرید. البته فراموش نکنید که رنگ برنز هر چقدر روشن‌تر باشد، فضا را بزرگ‌تر نشان می‌دهد.

رنگ‌های محبوب برای سقف آشپزخانه

طوسی

طوسی جزء رنگ‌های پرطرفدار و ترندی است که احتمالا همه شما آن را در دکوراسیون داخلی دیده‌اید. رنگ طوسی می‌تواند به صورت تیره یا روشن برای سقف مورد استفاده قرار بگیرد و جذابیت خوبی نیز داشته باشد. برای دیوارهای تیره می‌توانید از طوسی روشن برای سقف استفاده کنید و برای دیوارهای روشن از طوسی روشن برای سقف استفاده نمایید.

رانا کیمیا فام؛ مشاوره و فروش انواع رنگ صنعتی و ساختمانی

در این مقاله در مورد بهترین رنگ برای سقف آشپزخانه صحبت کردیم. رنگ‌های ذکر شده می‌توانند در کنار رنگ اپوکسی و عایق رطوبتی مورد استفاده قرار گیرند و زیبایی آشپزخانه را چندین برابر کنند. برای خرید انواع رنگ ساختمانی، رنگ پارکینگ و کفپوش‌های اپوکسی، می‌توانید از طریق رانا کیمیا فام اقدام کنید. این شرکت تولید کننده انواع رنگ اپوکسی، رنگ روغنی و آکریلیک است که محصولات خود را با بهترین کیفیت به بازار عرضه می‌کند. می‌توانید برای دریافت مشاوره جهت انتخاب زیباترین رنگ ساختمان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

متاسفانه فرم دیدگاه بسته شده است.