تلفن: (30 خط)87700627-021

رانا کیمیا فام | تولید کننده انواع رنگ و پوشش های صنعتی

 

هر چیزی که باید برای انتخاب رنگ دیوار اتاق خواب مدرن بدانید!

رنگ دیوار اتاق خواب مدرن

هر چیزی که باید برای انتخاب رنگ دیوار اتاق خواب مدرن بدانید!

  |   مقالات   |   بدون دیدگاه

رنگ دیوار اتاق خوابی که انتخاب می‌کنید، حال و هوای شما در اول صبح تعیین می‌کند. همین که اول صبح سرحال باشید و راحت‌تر از تخت خواب بلند شوید، تاثیری است که رنگ ساختمان روی شما می‌گذارد. همانطور که رنگ نما می‌تواند زیبایی ساختمان را بهبود ببخشد، رنگ اتاق خواب نیز تاثیر بسیار زیادی روی زیبایی آن خواهد داشت. زمانی که سبک دکوراسیون مدرن را برای طراحی اتاق خواب انتخاب می‌کنید، باید حساسیت بیشتری برای انتخاب رنگ دیوار و سقف داشته باشید. حال تفاوتی وجود ندارد که رنگ روغنی را برای دیوار انتخاب کنید یا رنگ اپوکسی، در هر صورت طیف رنگی انتخاب شده و جزئیات آن اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

رنگ دیوار اتاق خواب مدرن باید چگونه انتخاب شود؟

دکوراسیون داخلی مدرن چند سالی است که به عنوان یکی از محبوب‌ترین انواع سبک‌های دکوراسیون داخلی شناخته می‌شود. طراحی داخلی به سبک مدرن همواره زیبایی خاص خودش را داشته است و همین سادگی که در این سبک دیده می‌شود، فضا را جذاب‌تر و خاص‌تر نشان می‌دهد. زمانی می‌توانید دکوراسیون مدرن را به بهترین شکل اجرا کنید که رنگ‌های مناسب را برای این کار انتخاب نمایید.

انتخاب رنگ دیوار اتاق خواب مدرن باید به گونه‌ای باشد که همخوانی زیادی میان بخش‌های مختلف اتاق خواب از جمله دیوار، پرده، کفپوش اپوکسی و … وجود داشته باشد. همچنین بتوان با آن رنگ تعادل خوبی را میان رنگ اتاق خواب و سایر بخش‌های منزل ایجاد کرد. در این صورت حتی می‌توانید رنگ آمیزی روی کاغذ دیواری را برای تغییر سبک دکوراسیون و همچنین بازسازی اتاق خواب خودتان انجام دهید.

رنگ روغنی مات چه مزیت ها و کاربردهایی دارد؟
مطالعه

رنگ دیوار اتاق خواب مدرن باید چگونه انتخاب شود؟

بهترین رنگ دیوار اتاق خواب مدرن

بهترین رنگ دیوار اتاق خواب مدرن، رنگی است که شما می‌توانید با توجه به سلیقه خودتان انتخاب کنید. واقعیت این است که هیچ قانون نوشته شده‌ای در مورد انتخاب رنگ برای طراحی اتاق خواب وجود ندارد، اما تجربه ثابت کرده که دکوراسیون مدرن با رنگ‌های خنثی زیبایی بیشتری پیدا می‌کند. علاوه بر این، انتخاب رنگ‌هایی که فضا را مرتب‌تر و منظم‌تر نشان دهند، اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت. در ادامه چند مورد از رنگ‌های محبوب برای دکوراسیون مدرن اتاق خواب را به شما معرفی می‌کنیم.

  • سفید

رنگ سفید که به عنوان رنگ نما و رنگ استخری نیز قابل استفاده است، یکی از رنگ‌های محبوب برای اتاق خواب مدرن است. این رنگ به عنوان بهترین رنگ دیوار اتاق خواب مدرن، هم زیبایی خاصی به فضا می‌دهد، هم اینکه فضای اتاق خواب را بزرگ‌تر نشان می‌دهد. رنگ سفید می‌توان با رنگ‌های دیگر همخوانی داشته باشد و به راحتی ترکیب گردد. رنگ سفید برای ایجاد احساس آرامش در اتاق خواب مفید است و می‌توانید پس از اجرای آن از محصولات دیگر دکوراتیو رنگی برای تکمیل دکوراسیون اتاق خواب استفاده کنید.

  • طوسی

رنگ طوسی که می‌تواند به صورت رنگ اکریلیک قابل شستشو در دیوار اتاق خواب اجرا شود، زیبایی فوق العاده‌ای به اتاق خواب می‌دهد. در حالی که توصیه می‌شود از طوسی تیره متمایل به مشکی برای اتاق خواب مدرن خودتان استفاده نکنید، اما طوسی روشن زیبایی فوق العاده‌ای به اتاق خواب مدرن شما می‌دهد. این رنگ با ترکیب رنگ سفید نیز فضا را روشن‌تر و خاص‌تر نشان می‌دهد و به عنوان بهترین ترکیب رنگ دیوار اتاق خواب مدرن است.

  • سرمه ای
ارزانترین نقاشی ساختمان؛ بررسی ترفندهای مهم
مطالعه

رنگ سفید و طوسی جزء پرطرفدارترین رنگ‌ها برای اتاق خواب مدرن هستند. به همین خاطر اکثر مردم این دو رنگ را به عنوان بهترین رنگ دیوار اتاق خواب مدرن می‌شناسند، اما در کنار این رنگ‌ها می‌توان از رنگ‌های دیگری همچون رنگ سرمه‌ای نیز استفاده کرد. رنگ سرمه‌ای یک رنگ ساده است که می‌توان آن را با طیف رنگی روشن و تیره در اتاق خواب اجرا نمود.

رنگ طرح دار برای اتاق خواب مدرن انتخاب کنیم یا ساده؟

رنگ دیوار اتاق خواب مدرن می‌تواند به صورت طرح دار یا ساده انتخاب شود؛ اما اینکه شما کدام یک از این رنگ‌ها را انتخاب کنید، بستگی به سلیقه و نظر شخصی شما دارد. البته زمانی که از سبک دکوراسیون مدرن صحبت می‌کنیم، باید به سراغ رنگ‌هایی برویم که ظاهر ساده‌ای به فضا می‌دهند. پس همینجا می‌توان متوجه شد که استفاده از رنگ اپوکسی طرح دار برای اتاق خواب مدرن چندان جذاب نیست. به خصوص اگر رنگ طرح دار ساختمان شلوغ و پر از گل را برای اتاق خواب خودتان انتخاب کنید.

رنگ و پوشش‌های ساختمانی می‌توانند به صورت بافت دار اجرا شوند. به طور مثال، رنگ پتینه یکی از رنگ‌های طرح دار و بافت دار است که در کنار سادگی، جذابیت زیادی به اتاق خواب مدرن شما نیز می‌دهد. بنابراین، اگر طرفدار استفاده از رنگ‌های طرح دار هستید، می‌توانید از طرح‌های ساده و بافت دار استفاده کنید. همچنین بهتر است که کل دیوار اتاق خواب را با رنگ اپوکسی بافت دار پوشش ندهید و از ترکیب دیوارهای ساده و طرح دار استفاده نمایید.

کاربرد فناوری نانو در صنعت رنگ؛ مزیت های بسیار مهم 
مطالعه

رنگ براق مناسب اتاق خواب مدرن است یا مات؟

رنگ براق مناسب اتاق خواب مدرن است یا مات؟

واقعیت این است که سبک مدرن بدون هیچ گونه فخر و تجلل اجرا می‌شود. پس باید حتما به سراغ رنگ‌هایی باشید که ظاهر ساده‌ای به فضای اتاق خواب شما بدهند. رنگ براق به عنوان یکی از رنگ‌های جذاب برای اتاق خواب شناخته می‌شود؛ اما چنان مناسب اتاق خواب مدرن نیست. می‌توانید رنگ‌های مات را با ظاهر ساده و زیبا انتخاب کنید و در اتاق خواب مدرن مورد استفاده قرار دهید. اگرچه استفاده از رنگ دیوار اتاق خواب مدرن به صورت براق نیز بلامانع است، اما بهتر است که فقط بخش‌هایی از اتاق خواب‌ها را با این سبک از رنگ پوشش دهید و بیشتر اولویت خود را به استفاده از رنگ‌های مات بگذارید.

رانا کیمیا فام؛ تولید کننده بهترین رنگ دیواری و ساختمانی اتاق خواب

رنگ دیوار اتاق خواب مدرن باید کیفیت بالایی داشته باشد. به گونه‌ای که پس از اجرای آن تا چندین سال نیازی به تغییر رنگ و یا ترمیم آن نداشته باشید. رانا کیمیا فام، به عنوان بهترین تولید کننده رنگ دیواری و ساختمانی شناخته می‌شود. انواع رنگ پارکینگ و عایق رطوبتی با بهترین کیفیت تولید و به بازار عرضه می‌شوند. می‌توانید برای سفارش بهترین رنگ‌های دیوار اتاق خواب از طریق سایت رانا کیمیا فام اقدام کنید و رنگ‌های ساختمانی را با کیفیت بالا سفارش دهید.

بدون دیدگاه

متاسفانه فرم دیدگاه بسته شده است.